我们的工作成果以及客户的满意度即是最好的证明,您会发现我们的工作具有成效。
满意的客户说明了一切Naším úkolem bylo v co nejkratším časovém horizontu proměnit e‑shop v ziskový projekt.
Případová studiePro pivní sekci v plzeňském Makru chtěl Plzeňský Prazdroj vytvořit zcela jedinečnou expozici. Instalaci jsme navrhli tak, aby byla nekonvenční, zároveň ale plně funkční. K návštěvě pivní sekce tak zákazníky nově láká ikonická varna piva a světlo, které zalévá pivní soudky pod ní. Varnu doplňují veliké bannery, které zachycují genezi piva od jeho vaření až po načepování do půllitru. Výchozím bodem pro nás byla zavedená vizuální identita Plzeňského Prazdroje, kterou jsme rozvinuli a aplikovali v místě prodeje. Naším cílem bylo vytvořit přirozenou navigaci a upoutat pozornost zákazníka. Tím zvyšujeme zájem zákazníků, vytváříme důvod zastavení a podporujeme prodej.
V době, kdy nás klient oslovil s přáním co nejrychlejšího zvýšení znalosti značky, měl skvělý produkt a k tomu fungující PR i zaběhnutou výkonnostní reklamu. V této fázi jsme dospěli k řešení, že nejlepším způsobem rychlého seznámení široké veřejnosti s produktem bude kombinace TV sponzoringu a programatického nákupu display reklamy v online prostředí. V rámci celkové strategie a pro dosažení maximálního efektu kampaně jsme také spolu s klientem konzultovali navýšení výkonnostních i PR aktivit. Naše řešení se ukázalo jako správné a po úspěšné kampani už pracujeme na dalším růstu značky CityZen.
客户要求我们帮助他们创建企业形象、在线手册、公司视频演示、设计方案、以及后期的陈列室和展台的实际制作。我们力图了解该公司所表现的价值观和他们的沟通方式,并试图与客户一同找到他们在全球市场上的目标。在准备充分的基础下,我们最初的合作成果获得了客户的高度赞扬。
“叛逆者”,一个来自 Havlíčkův Brod,的啤酒厂找到我们,并提出了为年轻人设计新啤酒的计划。首先,我们与客户一起确定了该产品的消费目标群体。同时,我们明白这个设计必须做到与众不同,必须在货架上具有识别性,而其中的原因之一是客户的营销预算非常有限。最终,这款新啤酒的销售量远远超出了预期,因此客户委托我们为他们整个啤酒产品线设计新的标签。
我们为全球客户实现广告活动…