
Marketingem proti krizi | Jak komunikovat se zákazníkem?
Milí podnikatelé, přátelé Czech Promotion,
26. 11. 2020 proběhla již 5. přednáška ze série #marketingemprotikrizi a my vám teď přinášíme krátké shrnutí. Rastislav Zachar, majitel společnosti Business Success, si tentokrát připravil spoustu motivace a praktických tipů, jak přistupovat k životu v aktuální době. Vysvětlil, proč je důležité udržovat se v dobrém (duševním a fyzickém) stavu a jak to promítnout do svého podnikání a komunikace se zákazníkem.
Jaké myšlenky zazněly?
- Když se objeví problém, zeptejte se sami sebe, co od něj můžete získat.
- Lidé nikdy nemají problém se situací, které se postaví čelem. Potíže mají pouze se situací, před kterou utekli.
- V krizi se trh mění. Vezměte si zákazníky, které jiné firmy nechaly jít.
- Produkce je základem morálky. Udělejte všechno, abyste vy i vaši lidé byli aktivní a nestáli na místě.
- Obchod je především o vztazích a komunikaci. Zeptejte se svého klienta, jak se má.
- Zákazník nejdříve kupuje vás jako prodejce, následně vaši důvěryhodnost a až potom kupuje výrobek.
- Lidé chtějí žít. Nabídněte jim život skrze své podnikání. Nabídněte jim emoce.
- Prodej je hra, berte jej jako výzvu.
- Zlepšete kompetentnost člověka pravidleným tréninkem a zvýšíte i jeho motivaci.
Nestihli jste přednášku, diskusi nebo se k tématu chcete vrátit později? Pusťte si záznam na Youtube Czech Promotion, kde najdete všechny předchozí semináře i doplňující video-návody.
Na tomto projektu jsme se sami hodně naučili a pevně věříme, že se nám povedlo pomoci i vám. Pokud jste nějaký z našich tipů zrealizovali, budeme rádi, když to s námi budete sdílet na Facebooku nebo Instagramu.
.png)
Mohlo by vás zajímat
Podcast 5 | Retailová apokalypsa se nekoná