Jak vybrat jméno pro svou firmu
Název firmy je jedním z prvních velkých rozhodnutí, které učiníte při jejím zakládání. Dokáže ale i potrápit, zejména pokud to s podnikáním myslíte op...
Název firmy je jedním z prvních velkých rozhodnutí, které učiníte při jejím zakládání. Dokáže ale i potrápit, zejména pokud to s podnikáním myslíte op...
Čeká vás důležité rozhodnutí a zvažujete, kudy se vydat? Buďte si jistí výběrem správného směru a podložte svá rozhodnutí výzkumem. Ten vám totiž velm...
Představte si, že jste u počítače a hledáte produkt, který je na více e-shopech. Na jakém z nich nakoupíte? A rozhoduje vždy cena? Podnikli jsme důkla...
Než se do toho pustíme: znáte tvůrce obsahu a rozdíly mezi nimi? Pokud ne, přečtěte si první díl našeho článku Tvůrci obsahu: Influenceři, UGC a Conte...
Online marketing prochází neustálými změnami a tam, kde dříve vládly silné profily influencerů, nastupuje nová éra – autentický obsah od běžných uživa...
Už se vám někdy stalo, že jste platili za předplatné, které jste si neplánovali pořídit? Nebo jste se snažili odhlásit z newsletteru a nemohli najít t...
Máte za sebou celý proces hledání skvělého nápadu, který vaši značku vystřelí na měsíc a neúprosně se blíží termín natáčení? Pak se na chvíli zastavte...
Dobré UX může rozhodnout, jestli si zákazník něco koupí – nebo odejde ke konkurenci. V tomhle článku vám ukážeme, co všechno tvoří uživatelskou zkušen...
Víte, proč některé kampaně neprodávají, i když vypadají skvěle? My ano. Chybí jim pevné základy. Reklamní kampaň není jen o dobrém nápadu, ale potřebu...
Jsme marketingová agentura, kde se to odborníky jen hemží – a to, že máme co říct, je slyšet i daleko za dveřmi naší kanceláře. Důkazem jsou kromě jin...