Jakou reklamou zaujmout?
Behaviorální ekonomie nás učí, že lidské chování je až z 95 % nevědomě iracionální. Lidé spíše vyhledávají informace, kterými si potvrzují vlastní názory. Jak s tím mají ovšem naložit firmy, aby jejich peníze vložené do marketingu nemizely v černé díře? Podle čeho se řídit při otevření nové prodejny a které místo je vhodné? A čím vůbec zaujmout nového zákazníka? I na tyto otázky odpovídali odborníci na retail a marketing z agentury CZECH PROMOTION v rámci specializovaného workshopu The best of CZECH PROMOTION summit.
„Naši marketingoví specialisté dokážou firmám předat řadu praktických tipů pro zvýšení efektivity reklamních aktivit. Mimo jiné firmám radí, jak lépe porozumět a využít chování spotřebitele nebo jak přistupovat k plánování nových poboček. Je dobré věnovat čas tvorbě marketingové a komunikační strategie, protože tato investice pomáhá firmám růst a získat nové zákazníky,“ uvádí Jan Coufal, CEO agentury CZECH PROMOTION.
CZECH PROMOTION je lídrem na poli pragmatického marketingu. Jejím krédem je „pomáhat klientům, aby byli úspěšnější“. Stojí za raketovým růstem značek, jako je Alza, Alavis nebo bikero. Zaměřuje se primárně na malé a střední české firmy, ze kterých špičkovou marketingovou péčí tvoří lídry trhu. Roční obrat CZECH PROMOTION přesahuje částku 450 milionů korun, a řadí tak agenturu mezi nejvýznamnější hráče na českém reklamním trhu.
Celý specializovaný workshop The best of CZECH PROMOTION summit je možné zhlédnout zde: