We think it is best to let our results speak for themselves. And the rest can be told by our satisfied clients. See for yourself that what we do works.
Satisfied clients say it allThe noisy alien who made his mark in advertising history.
Case studyHow we built brand recognition of a useful job market tool.
Case studyHow we helped get potato crisps from Moravia into retail chains.
Case studyHow we tried to convince people that they can easily find a better job online.
Case studyNaším úkolem bylo v co nejkratším časovém horizontu proměnit e‑shop v ziskový projekt.
Případová studiePro pivní sekci v plzeňském Makru chtěl Plzeňský Prazdroj vytvořit zcela jedinečnou expozici. Instalaci jsme navrhli tak, aby byla nekonvenční, zároveň ale plně funkční. K návštěvě pivní sekce tak zákazníky nově láká ikonická varna piva a světlo, které zalévá pivní soudky pod ní. Varnu doplňují veliké bannery, které zachycují genezi piva od jeho vaření až po načepování do půllitru. Výchozím bodem pro nás byla zavedená vizuální identita Plzeňského Prazdroje, kterou jsme rozvinuli a aplikovali v místě prodeje. Naším cílem bylo vytvořit přirozenou navigaci a upoutat pozornost zákazníka. Tím zvyšujeme zájem zákazníků, vytváříme důvod zastavení a podporujeme prodej.
V době, kdy nás klient oslovil s přáním co nejrychlejšího zvýšení znalosti značky, měl skvělý produkt a k tomu fungující PR i zaběhnutou výkonnostní reklamu. V této fázi jsme dospěli k řešení, že nejlepším způsobem rychlého seznámení široké veřejnosti s produktem bude kombinace TV sponzoringu a programatického nákupu display reklamy v online prostředí. V rámci celkové strategie a pro dosažení maximálního efektu kampaně jsme také spolu s klientem konzultovali navýšení výkonnostních i PR aktivit. Naše řešení se ukázalo jako správné a po úspěšné kampani už pracujeme na dalším růstu značky CityZen.
Our client asked us to create their corporate identity, an online manual, a company video presentation, and also a design proposal and later the actual making of their showroom and their exhibition stand. We were keen to find out what values the company represents, what their communications are, and then we tried to figure out together what their mission is on the global market. Our initial collaboration on the formulation of the assignment brought results that earned us praise from the client.
Rebel, a brewery from Havlíčkův Brod, approached us with a task to come up with a new design for their beer aimed at twenty-somethings. So, first of all, we jointly identified their target group. We also knew that the design must be unlike any other and must be easily identified on the shelf—one reason for this was also a restricted budget on their point of sale marketing. Their sales from the new beer surpassed all expectations and so we were asked to design new labels for their entire product line of beers.
We realise campaigns for our clients worldwide…