close

CZECH PROMOTION posiluje svoji online divizi

Full-servisová marketingová agentura CZECH PROMOTION přivítala do svých řad nové tváře. Josef Olšák, Lukáš Trnka, Jan Bredl a Petr Machovec se budou ze seniorních a manažerských pozic věnovat zvyšování kvality online služeb, strategii klíčových zakázek, vedení lidí a business developmentu.

„Nových kolegů si vážím nejen pro jejich senioritu, ale i pro zkušenosti a dovednosti načerpané z mnoha odlišných zákaznických segmentů. Věřím, že tato pestrost bude mít pro další zlepšování kvality online služeb pro naše klienty skutečně pozitivní dopad. Navíc je příchod těchto zkušených kolegů skvělou podporou pro vzájemnou spolupráci v klientských týmech,“ říká ředitel online divize CZECH PROMOTION Adam Hazucha.

Josef Olšák přichází z agentury Marketup. V agentuře má z pozice team leadera na starosti vedení a profesní růst specialistů v performance týmu, dohled nad kvalitou produktů u probíhajících kampaní pro zákazníky nebo zavádění nejnovějších přístupů a nástrojů výkonnostního marketingu.

Novou posilou je také Lukáš Trnka, který své zkušenosti sbíral v posledních patnácti letech ve společnostech Seznam.cz a O2 Czech Republic. Vede accountský tým online divize se zodpovědností za jeho profesní růst, kontrolu ekonomické efektivnosti zakázek, zjišťování spokojenosti klientů a v neposlední řadě i talent management obchodního týmu.

Jan Bredl a Petr Machovec jsou členy strategického týmu. Oba se podílí na business developmentu, marketingových strategiích a kreativě. Jan Bredl působil několik let jako seniorní konzultant v Konektor Social, kde se podílel na oceněných kampaních pro Velvyslanectví USA nebo společnost STRABAG. Marketingu i médiím se věnuje už přes deset let. Mimo agenturní svět působil i v oblasti médií nebo státní komunikace. Petr Machovec zkušenosti čerpal například v agenturách 2FRESH a Omnicom Media Group, televizi ÓČKO nebo ve společnosti Rohlik.cz. Digitálním strategiím a brandu se věnuje přes třináct let.

V agentuře CZECH PROMOTION působí již více než sto pracovníků. Zákazníkům nabízí tvorbu efektivních kampaní, tedy full servis počínaje analýzami, výzkumy a nastavením funkčních strategií, přes kreativní řešení a realizaci kampaní, přes offline a online mediální plánování, nákup a vyhodnocení, design a in-store realizace až po PR služby.

Vyšlo v médiích:

11. 08. 2023 Tisková zpráva