close

Zadání

Firma BLANÁŘ NÁBYTEK funguje již 31 let a jejich postele si lidé mohou pořídit ve velkých nábytkářských řetězcích. Od poloviny roku 2019 přibyla možnost nákupu v novém e‑shopu postel.cz, u jehož zrodu jsme byli. Naším úkolem bylo v co nejkratším časovém horizontu proměnit e‑shop v ziskový projekt.

Brainstorming

Bylo nám jasné, že výběr postele – a především její koupě přes internet – není vůbec snadné rozhodování. Vzhledem k tomu, že všichni strávíme v posteli téměř třetinu života, je pro nás správný výběr zásadní. Pro naši agenturu to znamenalo vymyslet, jak zákazníky přesvědčit pro koupi postele právě na e‑shopu postel.cz. Bylo nutné vytvořit dlouhodobě udržitelnou komunikační strategii.

Kreativa

V obsahu jsme se soustředili na komunikaci výhod produktů, poctivou řemeslnou práci i tradici a spolehlivost. Příkladem úspěšné komunikace na Facebooku byl tak například příspěvek „Když si jdete večer lehnout, máte jistotu, že až do rána budete v tom největším pohodlí. Naše postele tak děláme – poctivě a s ohledem i na ty nejmenší detaily.“ Stovky lajků a desítky sdílení i pochvalných komentářů prokázaly, že na tuto formu prezentace zákazníci slyší.

Výsledek

Díky testování a optimalizaci v jednotlivých kanálech jsme v prvním roce nastavili účinnou komunikační strategii. Nalezli jsme vhodnou tonalitu komunikace značky, která reflektuje hodnoty firmy BLANÁŘ NÁBYTEK a je sympatická také uživatelům. Zjistili jsme, jaké rozpočty do reklamy a jaké komunikační kanály efektivně fungují právě pro e‑shop postel.cz.

Rozpoznali jsme, jak se uživatelé v online prostředí při výběru postele chovají a jak dlouhý je například rozhodovací proces. Právě znalost všech proměnných a správné zacházení s nimi nám pomáhají úspěšně naplňovat a překonávat cíle klienta – daří se nám Facebook učinit jedním z nejsilnějších prodejních kanálů. Právě na této sociální síti se lidé sami pod reklamními příspěvky dělí o své zkušenosti s koupí produktů v e‑shopu postel.cz a potvrzují hodnoty firmy BLANÁŘ NÁBYTEK.