
Jak vytvořit úspěšnou kampaň, která má koule
Pomáháme malým a středním českým firmám růst. Naším cílem je být vašimi dlouhodobými strategickými partnery v marketingu a byznysu. Nezbytnou součástí této cesty je také vzdělávání a sdílení know how. Proto jsme se rozhodli i letos pro vás, naše klienty, připravit unikátní odpolední workshop The Best of Czech Promotion Summit v rámci největší marketingové konference Retail Summit – tentokrát na téma Jak vytvořit úspěšnou kampaň, která má koule.
Co vás čeká?
Víte, proč některé kampaně neprodávají, i když vypadají skvěle? My ano. Chybí jim pevné základy. Reklamní kampaň není jen o dobrém nápadu, ale potřebuje souhru čtyř klíčových kroků – jasnou strategii, funkční kreativu, dotaženou produkci a dobře zvolená média. Přijďte se naučit, jak vytvořit úspěšnou kampaň, díky které budete prodávat.
1. Strategie: Kde, kdo, co?
Honza Coufal (CEO) a Milan Drozen (Head of Effectiveness)
Reklamní kampaň stojí a padá na dobré strategii. Kdo je váš ideální klient? Co mu chcete říct? Kde ho najdete? – Tyto otázky jste už někde slyšeli, že ano? Proto si na konkrétních příkladech ukážeme, jak tuto teorii převést do praxe a vyhnout se nejčastějším chybám podnikatelů. Bez jasné strategie totiž můžete do reklamy nalít miliony, ale výsledky zůstanou stejné: mizerné.
2. Kreativa: Jak vytvořit reklamní hit?
Martin Kučera (Marketing Strategist)
Kreativní myšlenka je základ. Pokud nemáte nápad, nemáte nic. Jak vyplnit prázdno na začátku tvůrčího procesu? Kde najít inspiraci? Odhalíme vám tajemství reklamního hitu. Na příkladech našich nejúspěšnějších kampaní zjistíte, že kreativita není magie, ale dovednost.
3. Produkce: Spot za milion nebo za pár šupů?
Petr Vlasák (Creative Director) a Kristýna Ruslerová (Production Manager)
Jak natočit reklamu, která prodává? Možná vás to překvapí, ale nezáleží tolik na ceně. Rozhodují detaily. Špatný herec nebo odfláknutá produkce dokážou pohřbít i ten nejlepší nápad. Ukážeme vám zákulisí reklamy a klíčové kroky produkce, které oddělují funkční kampaně od průměru.
4. Média: Pravda a mýty o reklamních kanálech
Petr Machovec (Digital Strategist)
Televize je pasé? TikTok je jen pro děti? Omyl. Nejdůležitější není, co sledujete vy a vaši kamarádi, ale to, co sleduje váš zákazník. Zboříme největší mýty o médiích a ukážeme si, jak efektivně zacílit a rozdělit mediální rozpočet. Klíčem je zvolit správný kanál ve správný čas. Jak to ale udělat?
Příběhy firem jako je ta vaše: panelová diskuze
Praxe není nikdy dost. Do panelové diskuze přijali pozvání nejen naši klienti, ale také přední marketingoví odborníci. Budeme si povídat o tom, jaké postupy se jim osvědčily a čemu by se zpětně raději vyhnuli. Vsadíme boty, že se v příbězích budete poznávat a třeba najdete odpovědi na to, co zrovna sami řešíte.
Diskuzí i celým nabitým odpolednem vás provede náš marketingový ředitel Michal Novák.
Networking: Sejděme se na skleničce
Máte otázky, na které nezbyl prostor? Chcete se seznámit s dalšími českými úspěšnými podnikateli nebo sdílet dojmy z workshopu? Pojďte s námi pobýt u našeho stánku před Velkým sálem, ať už se skleničkou skvělého prosecca nebo nealka. Rádi vás uvidíme.
Jak akci hodnotí loňští účastníci?
-
„Skvělá akce, jen tak dále, ukázat výsledky vaší skvělé práce, inspirovat a nechat mluvit zajímavé hosty
-
„Moc děkuji za pozvání, akci jsem si užil a získal spoustu podnětných informací. Doufám, že budete v pořádání podobných eventů pokračovat :)“
-
„Byla to opravdu skvělá akce se skvělou sestavou řečníků, z nichž každý byl úplně jiný a člověku se tak jejich výstupy neslily do jednoho. Navíc všichni přišli opravdu dobře připraveni a říkali užitečné věci - což u akcí, které jsou nabízeny zdarma, opravdu není pravidlo. Moc děkuji.“
-
„Za mě osobně byla zvolená témata naprosto skvělá, délka jednotlivých prezentací byla tak akorát, velmi pozitivně hodnotím jak na sebe prezentující odkazovali.“
-
„Skvělý obsah a prezentace, pokud bych se měl rozhodovat, zda se zúčastnit podobné akce, tak neváhám a chytám se příležitosti. Děkuji!“
Kdy a kde akce proběhne?
-
25. března 2025 od 14:00 hodin ve Velkém sále Kongresového centra Praha v rámci konference Retail Summit
Kde se můžete přihlásit?
- Workshop The Best of Czech Promotion Summit pořádáme pro naše klienty, abychom jim pomohli v jejich podnikání a marketingu. Na akci je možné se dostat skrze pozvánku, kterou jsme pozvaným klientům zaslali do e-mailu.
- Akce probíhá také jako součást největší marketingové události roku Retail Summit, takže je možné se na workshop dostat i v rámci vstupenky na konferenci.
Máte před sebou jedinečnou příležitost posunout vaše podnikání. Jediné odpoledne vás dělí od toho, abyste byli zase o krok dál před konkurencí.
Máme know how a nebojíme se ho sdílet. Buďte u toho s námi.
Těšíme se na vás v Kongresáku na The Best of Czech Promotion Summit!

Mohlo by vás zajímat
Ohlédnutí za The Best of Czech Promotion Summitem 2024 z první ruky