zavřít

Jak vytvořit úspěšnou kampaň, která má koule

Pomáháme malým a středním českým firmám růst. Naším cílem je být vašimi dlouhodobými strategickými partnery v marketingu a byznysu. Nezbytnou součástí této cesty je také vzdělávání a sdílení know how. Proto jsme se rozhodli i letos pro vás, naše klienty, připravit unikátní odpolední workshop The Best of Czech Promotion Summit v rámci největší marketingové konference Retail Summit – tentokrát na téma Jak vytvořit úspěšnou kampaň, která má koule.

Co vás čeká?

Víme, proč některé kampaně selhávají – chybí jim pevné základy. Nestačí mít jen dobré nápady. Potřebujete souhru čtyř klíčových kroků, bez kterých se žádná pořádná reklama neobejde. 

1. Strategie: Buď přesnej, nebo to rovnou zabal

Jan Coufal & Milan Drozen – mistři strategie

Jasně a tvrdě: Bez strategie jste mrtví. Kdo je váš frajer? Co mu chcete říct? Kde ho ulovíte? Miliony do reklamy bez plánu = prachy vysypané z okna. To chcete?

2. Kreativa: Reklamní hit, nebo průser?

Martin Kučera – profík kreativního řešení

Kreativa není božská múza. Je to dřina. Pokud vaše kreativa neudělá pořádný vlny, snažili jste se málo. Ukážeme vám, jak rozbíjet stereotypy a dělat reklamu, která lidi nakopne. Žádný načančaný kecy, jen tvrdé zkušenosti.

3. Produkce: Profesionální, nebo amatérská smršť?

Petr Vlasák & Kristýna Ruslerová – produkční predátoři

Reklama není selfíčko. Každej detail rozhoduje. Špatnej herec, blbej střih – a je po kampani. Ukážeme vám přesně, jak z okresního přeboru vyskočit do první ligy.

4. Média: Kam má smysl napřít úsilí?

Petr Machovec – guru mediální intervence

Zapomeňte na bláboly typu "televize je mrtvá". Média jsou jako aréna. Důležitý je jediný – kde jsou VAŠI lidi. TikTok? TV? Podcast? Ukážeme vám, kde má cenu bojovat.

Panelová diskuze: Důkazy místo keců

Přijdou klienti, co mají koule říkat věci napřímo. Žádný marketingový lakování. Přijďte se naučit, jak dělat reklamu, která má koule. Bez servítek. Bez výmluv. V tomhle ringu bude dělat rozhodčího Michal Novák, náš Marketing Director.

Jak akci hodnotí loňští účastníci?

  • „Skvělá akce, jen tak dále, ukázat výsledky vaší skvělé práce, inspirovat a nechat mluvit zajímavé hosty.“
  • „Moc děkuji za pozvání, akci jsem si užil a získal spoustu podnětných informací. Doufám, že budete v pořádání podobných eventů pokračovat :)“
  • „Byla to opravdu skvělá akce se skvělou sestavou řečníků, z nichž každý byl úplně jiný a člověku se tak jejich výstupy neslily do jednoho. Navíc všichni přišli opravdu dobře připraveni a říkali užitečné věci - což u akcí, které jsou nabízeny zdarma, opravdu není pravidlo. Moc děkuji.“
  • „Za mě osobně byla zvolená témata naprosto skvělá, délka jednotlivých prezentací byla tak akorát, velmi pozitivně hodnotím jak na sebe prezentující odkazovali.“
  • „Skvělý obsah a prezentace, pokud bych se měl rozhodovat, zda se zúčastnit podobné akce, tak neváhám a chytám se příležitosti. Děkuji!“

Kdy a kde akce proběhne?

  • 25. března 2025 od 14:00 hodin ve Velkém sále Kongresového centra Praha v rámci konference Retail Summit

Kde se můžete přihlásit?

  • Workshop The Best of Czech Promotion Summit pořádáme pro naše klienty, abychom jim pomohli v jejich podnikání a marketingu. Na akci je možné se dostat skrze pozvánku, kterou jsme pozvaným klientům zaslali do e-mailu. 
  • Akce probíhá také jako součást největší marketingové události roku Retail Summit, takže je možné se na workshop dostat i v rámci vstupenky na konferenci. 

Těším se na vás v Kongresáku!

Mohlo by vás zajímat

Ohlédnutí za The Best of Czech Promotion Summitem 2024 z první ruky

22. 01. 2025 Aktuálně