Jak vytvořit úspěšnou kampaň, která má koule
Pomáháme malým a středním českým firmám růst. Naším cílem je být vašimi dlouhodobými strategickými partnery v marketingu a byznysu. Nezbytnou součástí této cesty je také vzdělávání a sdílení know how. Proto jsme se rozhodli i letos pro vás, naše klienty, připravit unikátní odpolední workshop The Best of Czech Promotion Summit v rámci největší marketingové konference Retail Summit – tentokrát na téma Jak vytvořit úspěšnou kampaň, která má koule.
Co vás čeká?
Víme, proč některé kampaně selhávají – chybí jim pevné základy. Nestačí mít jen dobré nápady. Potřebujete souhru čtyř klíčových kroků, bez kterých se žádná pořádná reklama neobejde.
1. Strategie: Buď přesnej, nebo to rovnou zabal
Jan Coufal & Milan Drozen – mistři strategie
Jasně a tvrdě: Bez strategie jste mrtví. Kdo je váš frajer? Co mu chcete říct? Kde ho ulovíte? Miliony do reklamy bez plánu = prachy vysypané z okna. To chcete?
2. Kreativa: Reklamní hit, nebo průser?
Martin Kučera – profík kreativního řešení
Kreativa není božská múza. Je to dřina. Pokud vaše kreativa neudělá pořádný vlny, snažili jste se málo. Ukážeme vám, jak rozbíjet stereotypy a dělat reklamu, která lidi nakopne. Žádný načančaný kecy, jen tvrdé zkušenosti.
3. Produkce: Profesionální, nebo amatérská smršť?
Petr Vlasák & Kristýna Ruslerová – produkční predátoři
Reklama není selfíčko. Každej detail rozhoduje. Špatnej herec, blbej střih – a je po kampani. Ukážeme vám přesně, jak z okresního přeboru vyskočit do první ligy.
4. Média: Kam má smysl napřít úsilí?
Petr Machovec – guru mediální intervence
Zapomeňte na bláboly typu "televize je mrtvá". Média jsou jako aréna. Důležitý je jediný – kde jsou VAŠI lidi. TikTok? TV? Podcast? Ukážeme vám, kde má cenu bojovat.
Panelová diskuze: Důkazy místo keců
Přijdou klienti, co mají koule říkat věci napřímo. Žádný marketingový lakování. Přijďte se naučit, jak dělat reklamu, která má koule. Bez servítek. Bez výmluv. V tomhle ringu bude dělat rozhodčího Michal Novák, náš Marketing Director.
Jak akci hodnotí loňští účastníci?
- „Skvělá akce, jen tak dále, ukázat výsledky vaší skvělé práce, inspirovat a nechat mluvit zajímavé hosty.“
- „Moc děkuji za pozvání, akci jsem si užil a získal spoustu podnětných informací. Doufám, že budete v pořádání podobných eventů pokračovat :)“
- „Byla to opravdu skvělá akce se skvělou sestavou řečníků, z nichž každý byl úplně jiný a člověku se tak jejich výstupy neslily do jednoho. Navíc všichni přišli opravdu dobře připraveni a říkali užitečné věci - což u akcí, které jsou nabízeny zdarma, opravdu není pravidlo. Moc děkuji.“
- „Za mě osobně byla zvolená témata naprosto skvělá, délka jednotlivých prezentací byla tak akorát, velmi pozitivně hodnotím jak na sebe prezentující odkazovali.“
- „Skvělý obsah a prezentace, pokud bych se měl rozhodovat, zda se zúčastnit podobné akce, tak neváhám a chytám se příležitosti. Děkuji!“
Kdy a kde akce proběhne?
-
25. března 2025 od 14:00 hodin ve Velkém sále Kongresového centra Praha v rámci konference Retail Summit
Kde se můžete přihlásit?
- Workshop The Best of Czech Promotion Summit pořádáme pro naše klienty, abychom jim pomohli v jejich podnikání a marketingu. Na akci je možné se dostat skrze pozvánku, kterou jsme pozvaným klientům zaslali do e-mailu.
- Akce probíhá také jako součást největší marketingové události roku Retail Summit, takže je možné se na workshop dostat i v rámci vstupenky na konferenci.
Těším se na vás v Kongresáku!
Mohlo by vás zajímat
Ohlédnutí za The Best of Czech Promotion Summitem 2024 z první ruky