close

Agentura Czech Promotion nově pracuje pro Preventan. Míří s ním do televize

Marketingová agentura Czech Promotion rozšiřuje své klientské portfolio o značku Preventan, doplňky stravy napomáhající správné funkci imunity. Vedle již uskutečněného redesignu zajistí agentura pro značku také tvorbu obsahu na sociálních sítích, správu online kampaní a realizaci spotu, který v televizi nasadí začátkem příštího roku.

Spolupráce Czech Promotion a Preventanu odstartovala analýzou rozsáhlého výzkumu, na který navázala nová marketingová strategie„Z výzkumu mimo jiné vyplynulo, že lední medvěd je brand symbolem, na kterém lze dlouhodobě stavět. Proto jsme v redesignu vizuální identity Preventanu maskota firmy zachovali. Ikonickému medvědovi jsme prostřednictví animace vdechli život a plánujeme jeho prostřednictvím propojit komunikaci značky,“ uvádí Michal Novák, marketingový ředitel Czech Promotion.

Logo Preventan před spoluprací a po redesignu

 „Oceňujeme, že agentura přišla s řešením, které ctí a zachovává naše tradiční symboly, identitu značky a zároveň ji zákazníkům obsahově srozumitelným způsobem i vizuálně atraktivně inovuje,“ říká Kateřina Spěváčková, marketingová manažerka Preventanu.

Czech Promotion jako full servisová agentura zvolila pro Preventan řešení v propojení online kampaní a televize. Komunikace Preventanu v televizním spotu bude podpořena rozsáhlou display kampaní s cílem co nejefektivněji zvýšit povědomí o značce. 

Mohlo by vás zajímat

Podcast 8 | Televizní reklama letos slaví 80 let

21. 11. 2022 Tisková zpráva