close

Bike-air connect: nový koncept prodejen

Nový koncept bikero prodejen „Bike-air connect“ přináší unikátní propojení kamenné prodejny a e-shopu, vzdušný a světlý design obchodu a funkční vychytávky, které zvyšují komfort zákazníka při nakupování a šetří jeho čas. Nová prodejna v BB Centru na pražské Brumlovce se zákazníkům poprvé naplno otevře symbolicky 10. května.

Nový koncept v sobě spojuje dvě funkční linie: inovativní přístup v retail designu a takřka futuristické propojení e-commerce a místa prodeje. „Naším záměrem je, aby si zákazník vybral kolo a doplňky primárně online v pohodlí domova. My mu vybrané zboží obratem připravíme v bikero boxu v prodejně, kde si ho může bez čekání a front sám vyzvednout a vyzkoušet. Pokud bude spokojen, odnese si ho domů nebo si přímo v prodejně vybere jiné, které mu sedne lépe. Celkově se tím ušetří čas zákazníka a podstatně se zvýší jeho komfort,“ shrnuje přínosy nového konceptu ředitel bikera Martin Kudrna.

Nová prodejna, kterou vytvořili specialisti na retail marketing a design z agentury CZECH PROMOTION, je světlá, designově čistá, prostorná, vzdušná a moderní. Zapomenout můžete na úzké uličky, nepřehledné řady kol a stísněné prostory, které jsou typické pro většinu cykloprodejen. Možnost vyzvedávat zboží z e-shopu v bikero boxech a velký sklad při prodejně, umožňuje vystavit v prodejně jen to nejzajímavější zboží a zároveň zachovat komfort zákazníka při nakupování a možnost výběru alternativ jak v řadách produktu, tak ve velikostech či barvách.

Je to smart koncept, který v postcovidové éře nakupování přebírá z oblasti onlinu a retailu to nejlepší.

„Nový design prodejny a celá nákupní strategie konceptu „Bike-air connect“ vystihuje svět bajkerů, který je vzdušný, svižný, poskytuje prostor, neomezuje a dává volnost. Zároveň je to smart koncept, který v postcovidové éře nakupování přebírá z oblasti onlinu a retailu to nejlepší a spojuje je v jedno chytré řešení,“ dodává zakladatel bikera a zároveň ředitel agentury CZECH PROMOTION Jan Coufal.

Nový koncept prodejny bikero těsně propojuje e-shop s kamennými prodejnami a skokově zvyšuje komfort zákazníka při nakupování. „Pandemie posunula razantně vpřed e-commerce a současně snížila osobní kontakt mezi lidmi, bikero a CZECH PROMOTION převzaly inovace, které se ukázaly přínosné, a propojily je s tradičním retailem. Je tedy vlastně symbolické, že se nová prodejna poprvé naplno otevírá zákazníkům v den, kdy se po dlouhém lockdownu vrací do nové éry nakupování celý maloobchod, doplnil šéf bikera Martin Kudrna.

V konceptu „Bike-air connect“ se aktuálně připravuje i další prodejna bikera na Praze 6, která se zákazníkům otevře v srpnu tohoto roku. Remodelingem ve stejném duchu projde také prodejna v Holešovicích a v Hradci Králové.

07. 05. 2021 Tisková zpráva