close

Case study | Jak se park plný betonových prvků stane úžasným místem?

S klientem CS-BETON naše agentura spolupracuje již od roku 2017, pro klienta tvoříme a spravujeme výkonnostní online kampaně a staráme se i o jeho sociální sítě. Klient se zabývá výrobou betonových prvků pro dům i zahradu – s jeho dlažbami, ploty, palisádami a dalšími produkty se tak setkáváte hlavně u rodinných domků, můžete je ale vidět i na parkovištích nákupních center, dálnicích a letištích po celé střední Evropě.

Něco hezkého 

Na podzim roku 2021 CS-BETON slavnostně otevíral unikátní výkladní skříň svých produktů – Park inspirace, v němž mohou návštěvníci vidět jednotlivé produkty pod širým nebem i jejich reálné využití. Pro „Grand opening“ parku jsme spustili měsíc trvající online kampaň jak na sociálních sítích, tak i pomocí bannerů v obsahové síti. Cílem bylo informovat o nově vzniklém zajímavém místě a nalákat k návštěvě parku. Úspěch kampaně předčil očekávání a návštěvnost byla taková, že se občerstvovací místo muselo pořádně ohánět, aby uspokojilo poptávku všech návštěvníků. :-)

Něco úžasného 

Letos jsme na kampaň pro Park inspirace navázali novou půlroční aktivitou (od dubna do října 2022). Komunikace probíhala prostřednictvím bannerů skrze Google Ads, Sklik zároveň s promovanými posty na sociálních sítích (Facebook a Instagram). Sdělení mělo přivést návštěvníky do parku na prohlídku katalogu produktů naživo – proto jsme jako cílové skupiny vybrali místní, turisty a návštěvníky webu CS-Beton v dojezdové vzdálenosti Parku inspirace. Významným krokem bylo navázání spolupráce s populárním IG profilem Úžasná místa, kdy vznikla sada fotografií a krátké video, oboje zveřejněné na sociálních sítích, k tomu ještě článek na web Úžasná místa. 

Něco úspěšného 

Úspěch kampaně lze doložit nejen čísly, ale i dalšími pozitivními dopady. V celkových číslech se jedná 20% nárůst fanoušků CSB na Facebooku a 15% nárůst sledujících na Instagramu. Návštěvnost webu v průběhu kampaně zaznamenala extrémní nárůst (viz předchozí graf z Google Analytics). 

Výstupy z parku začaly sdílet další oblíbené profily (např. Milujeme Česko) a celkově ohlasy byly natolik silné, že profil Úžasná místa má zájem spolupracovat dlouhodobě a jednáme o zařazení Parku inspirace přímo do aplikace Úžasná místa. 

Zdeňka Morchová

Account Manager

20. 12. 2022 CaseStudy