Na hmotnosti záleží, TOPGAL odstartoval předškolní kampaň na lehké batohy
Při nákupu školního batohu nebo aktovky pro děti se 89 % rodičů zaměřuje na jejich hmotnost. Lehkou váhu batohů proto v nové předškolní kampani zdůrazňuje i český výrobce TOPGAL. Batohy pro prvňáčky od této značky neváží ani kilogram a mají anatomicky tvarovaná záda.
„Lehká váha batohů a kvalita zpracování pro zdravá záda školáků jsou klíčové parametry, na které se zaměřují rodiče a prarodiče při výběru batohu. Proto jsme tyto hlavní benefity vyzdvihli také v novém spotu. Těší mě, že se TOPGAL rozhodl nový slogan Lehké batohy pro zdravá záda použít dokonce pro celou komunikaci značky a zaregistrovat si ho pod ochrannou známkou,“ uvedl kreativní a marketingový ředitel CZECH PROMOTION Michal Novák.
Hlavní benefity batohů jsme vyzdvihli také v novém spotu.
Hlas reklamě propůjčila Jitka Moučková, kterou čeští diváci znají jako Penny z Teorie velkého třesku, Ami z Futuramy nebo Scarlett Johannson. Spot je záměrně vizuálně jednoduchý, na světlém bílém podkladu lehce stylizovaném do školního prostředí dobře vyniká barevný design batohů.
Tvůrcem kreativy je agentura CZECH PROMOTION, která se podílela také na produkci. 10sekundové spoty běží na televizních kanálech Novy a Primy od 9. do 23 srpna. Online kampaň spustil TOPGAL už koncem července.
Česká firma ze Šternberku vyvíjí batohy pro školáky už více než 25 let. „Batohy Topgal procházejí každý rok pravidelnou kontrolou v Institutu pro testování a certifikaci ve Zlíně. Díky tomu můžeme používat značku Česká kvalita. Vybrané produkty nesou i ocenění Produkt roku či zvítězily v nezávislém testování školních batohů,“ uvedla Hanka Prekop Dvorská z marketingového oddělení TOPGAL.
Článek na webu MediaGuru si přečtěte zde.