Nová prodejna bikera je dubnovým vítězem soutěže CZECH TOP SHOP
Prodejna bikera na pražské Brumlovce je vítězem dubnového kola soutěže CZECH TOP SHOP, porotu zaujal unikátní koncept prodejny „Bike-air connect“. Retail specialisti agentury CZECH PROMOTION, kteří prodejnu realizovali, akcentovali transparentnost, funkční propojení e-commerce a tradičního retailu, komfort zákazníka a zefektivnění procesu nakupování.
Ocenění z rukou manažera soutěže CZECH TOP SHOP Jiřího Berana a prezidenta Svazu obchodu a cestovního ruchu Tomáše Prouzy převzali zakladatel bikera a zároveň ředitel agentury CZECH PROMOTION Jan Coufal a ředitel bikera Martin Kudrna.
„Jednou z hlavních hodnot bikera je transparentnost a důvěryhodnost. Otevřenost je důležitá součást našeho vztahu se zákazníkem. Proto jsme chtěli, aby maximálně transparentní bylo i místo, kde si lidé kolo kupují. Prodejna na Brumlovce je tak jedním z mála cykloshopů, kde mohou zákazníci přímo sledovat i techniky provádějící servis jejich kola. Lidé chtějí vidět na vlastní oči, jak se věci tvoří, to je trend,“ vysvětlil Jan Coufal, ředitel agentury CZECH PROMOTION.
„Soutěž CZECH TOP SHOP se zaměřuje na ty nejzajímavější koncepty obchodů. Bikero je skvělým příkladem, jak zaujmout zákazníka už při vstupu transparentním displejem, velmi světlou a prostornou prodejnu i tím, že součástí prodejny je servis. Je vidět, že celá prodejna je postavená tak, aby se sem zákazníci vraceli rádi,“ komentoval výsledky soutěže Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu.
Prodejna je světlá, vzdušná, prostorná a otevřená a tím zosobňuje hodnoty značky bikero. V interiéru převažuje bílá barva, která umožní výrobkům vyniknout. Umístění kol je přizpůsobeno přirozeným pohledovým liniím zákazníků. Kola jsou vystavena i ve výlohách, které jsou velmi efektivním marketingovým nástrojem. „Prodejnu jsme tvořili pro jasně definovaného cílového zákazníka bikera. Chtěli jsme, aby už od prvního dojmu věděl, že je na tom správném místě, kde ho znají a pomohou mu dobře si vybrat. Snažili jsme se, aby prodejna byla co nejvíce ergonomická z hlediska pohybu a obslužnosti zákazníka i fungování personálu,“ uvedl Ondřej Bystroň, retail designer agentury CZECH PROMOTION.
Inspektoři soutěže ocenili zvláště to, že nový koncept prodejny bikero chytře propojuje e-shop a kamennou prodejnu a také exkluzívně na český trh přináší unikátní inovaci v oblasti sezení na kole sedlo All Wings. „Nová prodejna bikero velmi šikovně převzala metody, které se osvědčily v instore marketingu FMCG zboží - využití nejcennější zóny, která je v úrovni očí zákazníka, vstupní zónu prodejny a také digitální reklamní nosiče. A to jak ve formě průhledného LED panelu ve výloze, tak u interaktivního vystavení revolučního sedla All Wings formou cyklo-trenažéru. Třetí vychytávkou, která mě "dostala" je bikero box - geniálně jednoduchý samoobslužný systém pro převzetí a případně vyzkoušení zboží objednaného přes e-shop“ vyzdvihl manažer soutěže CZECH TOP SHOP a managing partner portálu mistoprodeje.cz Jiří Beran.
Bikero boxy, ve kterých si mohou zákazníci vyzvedávat produkty objednané online, a velký sklad při prodejně umožňují, aby prodejna nebyla přehlcená a aby v ní bylo vystaveno to nejzajímavější zboží. Zároveň je ale zachován komfort zákazníka, který si přímo na místě může vybírat z širokých produktových škál, velikostí a barev. „Podařilo se nám velmi efektivně propojit výhody, které přináší online nakupování, tedy především výběr zboží v pohodlí domova, a benefity, které poskytuje kamenná prodejna, tedy hlavně možnost si produkt vyzkoušet a případně hned vyměnit za jiný, který třeba sedí lépe. V obchodě navíc zákazníkům rádi poradí prodavači, kteří jsou sami nadšení cyklisté,“ uvedl ředitel bikera Martin Kudrna.
V konceptu „Bike-air connect“ se aktuálně připravuje i nová prodejna bikera, která se zákazníkům otevře v srpnu na Praze 6. Remodelingem projdou také stávající prodejny bikera v pražských Holešovicích a v Hradci Králové.