close

Očima nováčka | Moje zkušebka

Konce jsou nevyhnutelné a své o tom ví i rubrika Očima nováčka, kterou jsem vymyslela po nástupu do CZECH PROMOTION. Nebyla jsem si tím nápadem úplně jistá, ale Gábi (má nejmilejší nadřízená) mě přesvědčila, ať do toho šlápnu. A tak se taky stalo. Na promoušní blog jsem vydala 5 článků (včetně tohohle), což dělá dohromady 3 339 slov. Není to moc, ale stačilo to k tomu, aby mi z HR přišel (nejeden) pozitivní feedback. 

I když mě psaní nováčkovských článků baví, v agentuře jsem už přes půl roku. To ze mě dělá nováčka – veterána, který se přirozeně posouvá na další metu. Tenhle článek beru jako ohlédnutí se za nováčkovskou érou a budu ráda, když všem budoucím nováčkům pomůže představit si, co ho u nás v prvních měsících čeká.

Zkušebka: to-do listy bez příměsi stresu

Teď, když jsem si pohonila triko (jak by řekla Gábi), můžu přejít k tomu, jak vypadala zkušebka, protože ta bývá vždycky klíčová. Jako nováček si během ní promyslíš, jestli tě práce, do které nastupuješ, bude doopravdy bavit a jestli si s týmem rozumíš nejenom po pracovní, ale i po osobní stránce. Tvůj nadřízený zase zjistí, v čem jsi při pohovoru kecal–a a v čem tkví tvůj potenciál. 

Jako freelancer jsem pracovala na různých místech a s různými lidmi. Nehroutila bych se proto ani z toho, kdyby Gábi v den mého nástupu přišla s batohem plným úkolů, vysypala mi ho na hlavu a šla na kafe. I tenhle přístup mám už za sebou, ale Gábi naštěstí ten batoh vzala, sedla si se mnou a postupně z něj vytahovala tolik, kolik jsem v danou chvíli pobrala. Co jsem nepobrala, pro to jsem se postupně vracela. A vracím se do teď, protože ten batoh, milí zlatí, ten je bezedný.  

První týdny byly ve znamení schůzek, stínování Gábi a seznamování se s agenturou. Pomalu jsem přebírala zodpovědnost za jednotlivé úkoly a pracovala na nich. Na začátku jsme si mou budoucí pracovní náplň rozpadly na pět dílků. Každý dílek měl svůj to–do list, který jsem si odškrtávala tak, abych na konci zkušebky mohla odškrtnou všechny najednou. Ideálně sama a bez příměsi stresu. 

S Gábi jsme každý měsíc seděly a mluvily o tom, jak se máme a jak se nám spolupracuje. Případné mouchy je totiž dobré vychytat hned na začátku. Každé pondělí máme navíc od té doby vybookované na prioritizaci úkolů nadcházejícího týdne. Na měsíční bázi jsem sedávala i s holkama z HR, které zajímalo, jak se v agentuře cítím a jestli realita naplnila očekávání. 

První výzvy: Klárka za velkou louží a summit

Během zkušebky jsem se naučila spoustu nových věcí a měla možnost přijmout prvních pár výzev. Jednou z nich byl TikTok. Ten jsem převzala po Klárce, která frnkla za velkou louži. A tak jsem se v tom našem českým rybníčku snažila najít konkurenci a způsob, jak nás před ní zviditelnit. Připravila jsem nám strategii a představila konkrétní nápady. Naštěstí jsem dostala zelenou a mohla si náš TikTok začít piplat. Jak se mi to daří? Na to se můžeš podívat tady

Druhou velkou výzvou byl stoprocentně interní summit, který u nás pořádáme každý měsíc a vzájemně si na něm sdílíme své know-how. Proč? Protože pomáháme klientům, aby byli úspěšnější a chceme to dělat bez ohledu na to, která divize má v rukách to nejvhodnější řešení. Když jsem na summitu prezentovala já, byla jsem tou dobou v agentuře necelé 3 měsíce. Bála jsem se. Hodně. Ale i přes všechen ten stres jsem za tuhle příležitost ráda. Myslím, že CZECH PROMOTION nabízí plno takových příležitostí, takže pokud máš rád–a výzvy, u nás je jich habaděj. 

Seznámení: introvertské okénko za 3,2,1 ... 

Co se týče začleňování do týmu, tak myslím, že to pro mě ještě neskončilo. Nejsem úplně extrovertní povaha, ale snažím se hledat skulinky, kterými se k lidem dostat. V tomhle je mi velkou výhodou právě náplň mojí práce, protože se díky ní můžu potkávat s téměř všemi členy týmu, a to i s těmi, ke kterým bych si za normálních okolností hledala cestu dlouho. 

Celkově jsem z prvních měsíců v CZECH PROMOTION nadšená. Všichni byli nápomocní a měli se mnou svatou trpělivost. Samozřejmě, že každý nadřízený vede svůj tým jinak, ale když mám možnost prohodit s dalšími nováčky pár slov, zní spokojeně. 

No a teď je načase vymyslet si jiný projekt, který zaplní mezeru po tvorbě téhle rubriky. Tak trochu pořád doufám, že se v agentuře objeví někdo, kdo si to tu převezme a bude sdílet svoje nováčkovství. Moc bych si to přála. A i když nevím, pod co se na promoušním blogu podepíšu příště, věřím, že to bude stejně super. 

Pokud chceš vědět, jak se u nás máme, sledovat nás můžeš na sociálních sítích: Instagram, Facebook, LinkedIn a TikTok. A jestli máš chuť se s námi potkávat v našich božích karlínských kancelářích, pošli nám CV a neboj. Ono to nějak dopadne! 

Michaela Kofroňová

PR Specialist

PŘEČTĚTE SI | Předchozí díl

Co vidím, když procházím agenturou? Našeho CEO bez bot a Kubu v helmě ....

25. 01. 2024 Z agentury