Petr Vlasák nastupuje do agentury Czech Promotion
Novou posilou marketingové agentury CZECH PROMOTION se stal Petr Vlasák. Své zkušenosti provázené oceněními za kreativitu a efektivitu uplatní v projektech pro klienty napříč agenturou. Jak v kreativních řešeních, tak při tvorbě strategií. CZECH PROMOTION tím pokračuje v posilování svých týmů. Aktuálně její full servisové služby v marketingu, reklamě, plánování a nákupu médií nebo místě prodeje poskytuje již sto specialistů.
„Letošní rok je pro nás svým způsobem přelomový. Výrazně rozšiřujeme a zkvalitňujeme služby klientům – s tím souvisí i personální růst týmů našich profesionálů. Jsem rád, že se se svými dlouholetými zkušenostmi zapojí i Petr Vlasák, spolupráce to bude pro všechny přínosná,“ říká Jan Coufal, CEO agentury CZECH PROMOTION.
Tvůrčí činností v reklamě a marketingu se Petr Vlasák věnuje po celou svou profesní kariéru. Pracoval v Grey Praha, DDB, Saatchi & Saatchi, YYY Agency a více než patnáct let jako kreativní ředitel v agentuře Comtech_Can. V roce 2017 získal Zlatý ohníček za svůj přínos oboru od Art Directors Clubu, v roce 2020 Clio Award a jeho práce pro Český červený kříž byla vybrána pro Exhibition for Good na Cannes Lions. Petr Vlasák je také prezidentem Creative Copywriters Clubu, cechovní organizace reklamních textařů.
„Pracovat ve velké české marketingové firmě je pro mě po zkušenostech ze síťových a menších lokálních agentur přirozeným krokem v profesní dráze. Věřím, že můžu být agentuře v jejím dalším růstu prospěšný a pomoci jejím klientům být víc vidět,“ uvádí Petr Vlasák.
Agentura CZECH PROMOTION je lídrem na poli pragmatického marketingu. Svým klientům nabízí tvorbu efektivních kampaní, tedy full servis počínaje analýzami, výzkumy a nastavením funkčních strategií, přes kreativní řešení a realizaci kampaní, až po offline a online mediální plánování, nákup a vyhodnocení či PR služby. Agentura je velmi úspěšná i v designu a in-store realizacích, za která každoročně sklízí oborová ocenění.
Do konce roku čeká agenturu, sídlící na pražském Karlíně, rozšíření svých stávajících prostor na celkových 2000 metrů čtverečních. Nové kanceláře nabídnou originální a moderní zázemí pro své stávající i nové pracovníky.