
Podcast 24 | Adam Polášek z innogy o employer brandingu
Věnujete zvláštní pozornost tomu, jak zaměstnanci o vaší firmě mluví? Co všechno spadá do employer brandingu a proč mu věnovat pozornost? Pozvání do Czech Promotion podcastu přijal náš klient Adam Polášek z innogy.
Novou epizodu si můžete poslechnout na YouTube, Spotify, Google a Apple podcasts.
Nestíháš si pustit náš podcast?
Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe. ⬇️
Co je employer branding?
- Mise a poslání firmy, se kterým se pracuje v rámci HR
- Zviditení firmy a budování její image na trhu práce
- Komunikace toho, co firma může zabměstnancům nabídnout - firemní kulturu, benefity, aj
🧑💼Po rebrandingu z RWE na innogy se začínalo od nuly, proto bylo nutné posílit znalost značky.
Jak v innogy pracují s employer brandingem?
- Kontinuální práce s brandem směrem dovnitř i ven ze strany HR
- Případní zaměstnanci se dívají na externí komunikaci, proto je důležité ji řádně budovat
- Z každého nového zaměstnance se stává interní ambasador značky
Jak ovlivnit to, jak zaměstnanci mluví o značce?
- Slušné a férové jednání, autentičnost
- Příjemná firemní kultura a prostředí
- Funkční firemní benefity
☝️ Nevíte, jak na employer branding? Definujte si problémy, které v rámci této oblasti máte a poté na nich postupně pracujte.

Mohlo by vás zajímat
O budoucnosti televizní reklamy, změnách v chování diváka a o vývoji sledovanosti.

Výpisky | Podcast 24
Klikni a stáhni si zápisky jako PDF zdarma.