close

Podcast 24 | Adam Polášek z innogy o employer brandingu

Věnujete zvláštní pozornost tomu, jak zaměstnanci o vaší firmě mluví? Co všechno spadá do employer brandingu a proč mu věnovat pozornost? Pozvání do Czech Promotion podcastu přijal náš klient Adam Polášek z innogy.

 

Novou epizodu si můžete poslechnout na YouTubeSpotifyGoogle a Apple podcasts.

Nestíháš si pustit náš podcast?

Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe. ⬇️

Co je employer branding?

  • Mise a poslání firmy, se kterým se pracuje v rámci HR
  • Zviditení firmy a budování její image na trhu práce
  • Komunikace toho, co firma může zabměstnancům nabídnout - firemní kulturu, benefity, aj

🧑‍💼Po rebrandingu z RWE na innogy se začínalo od nuly, proto bylo nutné posílit znalost značky.

Jak v innogy pracují s employer brandingem?

  • Kontinuální práce s brandem směrem dovnitř i ven ze strany HR
  • Případní zaměstnanci se dívají na externí komunikaci, proto je důležité ji řádně budovat
  • Z každého nového zaměstnance se stává interní ambasador značky

Jak ovlivnit to, jak zaměstnanci mluví o značce?

  • Slušné a férové jednání, autentičnost
  • Příjemná firemní kultura a prostředí
  • Funkční firemní benefity

☝️ Nevíte, jak na employer branding? Definujte si problémy, které v rámci této oblasti máte a poté na nich postupně pracujte.

Mohlo by vás zajímat

O budoucnosti televizní reklamy, změnách v chování diváka a o vývoji sledovanosti.

Výpisky | Podcast 24

Klikni a stáhni si zápisky jako PDF zdarma.

20. 10. 2022 Podcast