close

Podcast 49 | Vizuální identita není umění, ale tvrdý byznys

Změna vizuální identity není jen o novém logu a změně hlavičkového papíru. Jedná se o strategický krok, ke kterému byste měli mít pádné důvody. Může totiž napáchat spoustu škody. 

Víte, co spadá pod vizuální identitu a čím se liší od té korporátní? Kdy nastává ten správný čas na rebranding a co si pohlídat při změně názvu? Do světa brandingu vás v Czech Promotion podcastu vtáhne stratég Ondřej Bystroň a Head of Art Ota Nussberger.

 

Novou epizodu si můžete poslechnout na YoutubeSpotify Apple podcasts.

Mohlo by vás zajímat

Taky už máte dost meetingů, které se vlečou, nic nevyřeší a jen vás okrádají o čas? Pak je na čase začít vést porady efektivně. Jaké jsou konkrétní postupy?

27. 05. 2025 Podcast