Připravte se na reopening!
Milí podnikatelé, klienti, přátelé Czech Promotion,
minulý týden se nám povedlo uspořádat sérii přednášek na téma: Jak dál prodávat i v současné krizi?. Celý projekt se setkal s velkým pozitivním ohlasem, proto jsme se rozhodli na něj navázat další online přednáškou, tentokrát s názvem:
REOPENING
Nevíme, kdy přesně vláda uvolní opatření, ale víme určitě, že jednou to přijde. A jsme přesvědčení o tom, že kdo se pečlivě připraví na znovuotevření své provozovny, bude mít obrovskou výhodu oproti těm, kteří tak neučiní.
Získejte know-how od profesionála, který se více než 20 let věnuje tomu, aby si zákazník odnesl z obchodu víc produktů, než původně plánoval. Sympaťák Ondřej Bystroň (CZECH PROMOTION) toto během 18 let v IKEA vybrousil k dokonalosti a nyní si pro vás připravil přednášku, na které se s vámi o své zkušenosti podělí a odpoví na těchto sedm zásadních otázek:
- Jak správně vyhodnotit poznatky a data o sortimentu?
- Jak způsobit, že správné produkty na správných místech přinesou vyšší marži?
- Jak mít provozovnu každý den jako novou, aby přinášela maximální efekt?
- Jak způsobit, aby vaši zaměstnanci dosáhli maximálních prodejů?
- Jak se připravit na slavnostní (znovu)otevření?
- Jak na prodejně viditelně a důvěryhodně komunikovat nabídku, novinky, něco speciálního?
- Jak doladit interní procesy, aby vám pomohly maximalizovat prodeje?
Na Ondrovu prezentaci navážeme hodinovou panelovou diskuzí, kde se v širším kolektivu odborníků pokusíme odpovědět na veškeré vaše otázky.
Přednáška se uskuteční 11. 11. 2020 ve 14:00 a sledovat ji můžete opět přes aplikaci ZOOM nebo na našem Youtube.
Odkaz na konferenční místnost na ZOOMu vám pošleme na e-mail. Proto pokud ještě nejste přihlášeni k přednáškám #marketingemprotikrizi, můžete to napravit pomocí → tohoto formuláře. Na zadaný e-mail vám pošleme veškeré informace, upomínku před začátkem online semináře i shrnutí probíraného tématu po jeho ukončení.
Novinky ohledně projektu můžete sledovat i v události na Facebooku.
Děkujeme, těšíme se na vás.