Jak a kde hledat tvůrce obsahu
Než se do toho pustíme: znáte tvůrce obsahu a rozdíly mezi nimi? Pokud ne, přečtěte si první díl našeho článku Tvůrci obsahu: Influenceři, UGC a Conte...
Než se do toho pustíme: znáte tvůrce obsahu a rozdíly mezi nimi? Pokud ne, přečtěte si první díl našeho článku Tvůrci obsahu: Influenceři, UGC a Conte...
Online marketing prochází neustálými změnami a tam, kde dříve vládly silné profily influencerů, nastupuje nová éra – autentický obsah od běžných uživa...
Už se vám někdy stalo, že jste platili za předplatné, které jste si neplánovali pořídit? Nebo jste se snažili odhlásit z newsletteru a nemohli najít t...
Máte za sebou celý proces hledání skvělého nápadu, který vaši značku vystřelí na měsíc a neúprosně se blíží termín natáčení? Pak se na chvíli zastavte...
Dobré UX může rozhodnout, jestli si zákazník něco koupí – nebo odejde ke konkurenci. V tomhle článku vám ukážeme, co všechno tvoří uživatelskou zkušen...
Víte, proč některé kampaně neprodávají, i když vypadají skvěle? My ano. Chybí jim pevné základy. Reklamní kampaň není jen o dobrém nápadu, ale potřebu...
Jsme marketingová agentura, kde se to odborníky jen hemží – a to, že máme co říct, je slyšet i daleko za dveřmi naší kanceláře. Důkazem jsou kromě jin...
Podle Byrona Sharpa (světový marketér a autor knihy: Jak se budují značky) nejsou zákazníci tak loajální, jak se často předpokládá. Většina zákazníků...
Baví tě marketing a chceš se v něm posouvat? To jsi tu na správném místě, máme totiž pro tebe hromadu vzdělávacího obsahu zdarma. Klikni a dostaneš se...
Pod pojmem PR si možná řada lidí nepředstaví nic než článek v novinách. Někdo může mít dokonce negativní asociace – když říkáme "to je jenom PR", mysl...