close

„Štve mě bolavej zadek a odřený koule,“ vzkazuje Bikero v kampani

Český prodejce jízdních kol a cyklistického vybavení Bikero uvádí svoji novou kampaň Štve mě, že to miluju. Značka se v ní od července představuje sérií typických situací a zážitků při jízdě na kole, které spojuje vášeň pro cyklistiku. Nadčasovou online kampaň v podobě videoklipu, jehož kratší verze bude nasazena i do TV, doplní komunikace na sociálních sítích a v off-line. 

V bezmála minutovém spotu, který se natáčel zejména v okolí Hostivařské přehrady v Praze, vystupují sami zaměstnanci Bikero. „S jízdou na kole je to podobné jako s trhem s cyklistickým zbožím. Čeká vás spousta nástrah a není na něm nouze o výzvy a někdy i pády. Přestože nás to občas štve, obojí stále milujeme,“ popisuje ideu kampaně Martin Kudrna, ředitel e-shopu a kamenných prodejen Bikero.

Vedle exteriérů nebo detailních záběrů na tváře cyklistů jsou ve spotu v prostřizích použity také krátké animace popisující s nadsázkou typické jízdní situace. Kampaň bude viditelná i na sociálních sítích a prostřednictvím svého sloganu také na tričkách s potiskem nebo samolepkách a lepicích páskách na doručeném zboží zákazníkům.

„Většina z nás nejsou übersportovci, ze kterých stříká testosteron. Nejsme tvrdí jako zubní kámen, akční jako film od Marvelu ani lesklí jako haute couture od Paco Rabanne. Jsme normální. Malí, velcí, tlustí, tencí. A máme to rádi. To je, oč tu běží, přesněji řečeno, oč tu šlape,“ dodávají ke kampani tvůrci Petr VlasákJan Mička a Pavel Hluchý z kreativního sdružení Booomers.

Produkci měla na starosti agentura CZECH PROMOTION, režie se ujal Vít Hradil, autorem ilustrací je Jan Střelec a voiceover kampaně namluvil herec David Matásek.

Tisková zpráva v médiích: 

03. 07. 2023 Tisková zpráva