close

Tohle triko nepropotíš, CityZen startuje letní kampaň

Triko, na kterém není vidět pot a odolá špíně, hraje hlavní roli v letní kampani české značky CityZen. Nové reklamní spoty běží na kanálech Nova Group a v onlinu od 23. května.

„Máme úžasná trika, která v zátěžových situacích prověřily už desetitisíce zákazníků. Mediální kampaní teď i dalším lidem ukazujeme, že od svého oblečení mohou chtít víc. Chceme, aby si všichni léto užili a nikdo se už nemusel obávat fleků od potu a špíny,“ uvedl Pavel Hrstka, spoluzakladatel a ředitel společnosti CityZen.

„Kolem produktu není potřeba vymýšlet velké příběhy, protože je skvělý sám o sobě. V kampani jasně ukazujeme dva základní benefity triček CityZen, a to je jejich unikátní odolnost vůči špíně i potu. Co se týče formátu, vsázíme na synergickou televizní a online kampaň s cílem vybudovat silné povědomí o značce CityZen a unikátnosti jejích triček,“ shrnuje Michal Novák, kreativní ředitel agentury CZECH PROMOTION, která kampaň realizovala.

Hlavní benefity produktu komunikují spoty srozumitelně a jasně, obsahují silný branding a jsou vysílány ve vysoké četnosti. V televizi poběží 10vteřinové spoty, v onlinu budou programaticky nakupovány formáty branding a videobanner, které zajišťují delší kontakt se značkou.

Díky vzájemné vynikající spolupráci týmu CZECH PROMOTION a zástupců společnosti CityZen se podařilo efektivně zacílit zákazníky a kampaň kompletně připravit v rekordně krátkém čase. Kvalitu práce agentury CZECH PROMOTION známe dlouho. Chtěli jsme vsadit na jistotu, a proto jsme šli do spolupráce právě s ní,“ dodal Pavel Hrstka.

CityZen jako původní český startup založili v roce 2018 tři kamarádi z Chrudimi, když vyvinuli unikátní technologii, díky které není na tričkách vidět pot ani špína. Je jedno, jestli je vedro, jste nervózní nebo vás někdo polije červeným vínem, triko zůstává bez viditelných skvrn. Přitom je ze 100% bavlny, tedy prodyšné, příjemné na nošení a plně recyklovatelné. Kromě triček vyrábí CityZen polokošile, košile a spodní prádlo a vedle českého trhu působí také na Slovensku.

24. 05. 2021 Tisková zpráva