close

Zpovědnice stážistky Terky | Jaké je to být grafičkou?

A jak to u nás chodí s grafiky? Zvládneš práci i s minimálním počtem zkušeností? Přečti si, jak o své práci mluví naše grafička Adéla Bašníková. 

Kolik máme v CZECH PROMOTION grafiků?

Pokud to vezmeme šířeji, tak v CZECH PROMOTION máme grafiků spoustu a stále rosteme, což je super. A protože není grafik jako grafik, tak se každý specializuje na svou doménu. Máme tu třeba motion designéry, retail designéry, art directory, DTP specialisty a další. Využíváme i externí grafiky, a to v případě, že toho máme hodně nebo na nějaké specifické úkoly. Rádi mezi sebe přijímáme i stážisty, kteří se tu mají mnoho co naučit. Jelikož stále máme nové klienty, rádi bychom náš tým ještě rozšířili.

Co tvoje pozice všechno obnáší?

Pracuji v online divizi, takže můj denní chleba je tvorba bannerů, brandingů, příspěvků na sociální sítě, retuše fotek, montáže atd. Občas i střih videa, a protože mám nějaké znalosti z motion designu, tak i lehčí animace nebo i třeba titulkování videí, i když to už dneska hravě zvládne i umělá inteligence. :-) Mám možnost se tu ve všem vzdělávat a je to potřeba, jelikož se trendy měsíc od měsíce mění a je důležité je znát a své dovednosti stále posouvat.

To tady mám vlastně na CZECH PROMOTION ráda. Dokážeš se od kolegů naučit hrozně moc.

Může na tuto pozici nastoupit člověk, co nemá tolik zkušeností?

V týmu určitě komukoli pomůžeme, tak jako kdysi kolegové pomohli mně. To tady mám vlastně na CZECH PROMOTION ráda. Dokážeš se od kolegů naučit hrozně moc. Abych byla konkrétní, třeba za Dejvem jsem vždy chodila pro rady. Vlastně doteď za ním ráda zajdu. Dokáže skvěle pomoct ohledně typografie a tiskovin. Jinak je tu super přístup vedení a přátelská atmosféra. A díky tomu má člověk příležitost naučit se skoro cokoli. Jediné, co by grafikovi nováčkovi nemělo chybět je cit a oko pro grafiku/estetické cítění, zbytek už lehce zvládne s námi.

Na jakou grafiku jsi pyšná? Co to bylo za klienta?

Jako první mě napadl packaging pro klienta Rasochovy brambory. To se podle mě opravdu povedlo. Jinak teď z posledních projektů mě hodně bavila grafika pro kampaň 1Planet4All, na čemž jsme dělali ve spolupráci s Člověkem v tísni.

Jak se pozná, že tvá práce byla pro klienta úspěšná?

Že si projekt ode mě vezmou ihned. To mi dělá i největší radost. Je to pro mě skvělá zpětná vazba.  Znamená to totiž, že jsme dobře pochopili jak zadání, tak představu klienta. No a pak samozřejmě výsledky – na sociálních sítích třeba to, že kampaň plní svůj účel.

Co máš u nás v CZECH PROMOTION nejraději?

Prostředí agentury. Cítím se tu fakt dobře. Zvlášť design 2. patra je moje srdcovka. A samozřejmě kolegové, myslím, že jsme fakt super parta a všichni jsme tu na stejné vlně. No a taky vedení, kluci jsou tu pro nás, a za to si jich opravdu vážím.

Co děláš, když zrovna nejsi v práci?

Vlastně se věnuji grafice i mimo práci.  Ale jinak ráda tančím, cestuji, peču a vařím.

 

Láká vás grafika? Přijďte se o tom pobavit osobně. Adél už se těší na novou posilu do týmu! Více informací o práci u nás najdete zde.

Tereza Hatlapatková

stážistka

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT | Jaké je to být Account Managerkou?

Jste empatičtí a zároveň spolehliví? Baví vás pracovat v týmu? Kristína Borzová promluví o pozici account managera, která je vám možná bližší, než byste čekali.

15. 05. 2023 Z agentury