
Podcast 25 | O mezinárodní kampani pro Člověka v tísni
Facebook na nás nastražil pasti. Jak jsme si s tím poradili? Máme pro vás tipy, na co si dát pozor u kampaní v zahraničí nebo jak najít influencery v Estonsku, Španělsku a Portugalsku. Pusťte si nový díl Czech Promotion podcastu na své oblíbené platformě.
Novou epizodu si můžete poslechnout na YouTube, Spotify, Google a Apple podcasts.
Nestíháš si pustit náš podcast?
Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe. ⬇️
O co šlo v kampani pro Člověka v tísni?
- Zvýšení povědomí o klimatických změnách
- Pozitivní komunikace a nabízení řešení
- Kampaň na základě výzkumu, který ukazoval, že se lidé cítí na řešení sami.
Jak najít influencera v jiných zemích?
- Vyprofilovat si typ influencera, kterého pro danou akci potřebujeme
- Řešení na dálku přes agentury, kterým jsme zadali parametry pro hledání
- Převzetí komunikace a řešení spolupráce napřímo
Jak jsme si daného influencera vyspecifikovali?
- Lidé, kteří mají vysoký dosah
- Tvorba, která rezonuje s daným tématem
Jaké byly cíle kampaně?
- Změnit chování u lidí (snížení uhlíkové stopy)
- Vytvoření IG filtru, který má sám o sobě reportující techniky
- IG filtr byl šířen skrz vybrané influencery
☝️ Cíle kampaně by měly být měřitelné, ať už podle dosahu nebo podle jiných metrik.

Mohlo by vás zajímat
Věnujete zvláštní pozornost tomu, jak zaměstnanci o vaší firmě mluví? Co všechno spadá do employer brandingu a proč mu věnovat pozornost?

Výpisky | Podcast 25
Klikni a stáhni si zápisky jako PDF zdarma.