close

Podcast 33 | Jako cool firma můžete lákat upíry. Odhalte je už při náboru

Jak se psaní pracovních nabídek liší pro jednotlivé pozice a jak odhalit uchazeče, který chce z vaší firmy pouze sát a na oplátku nic nepřinášet? Poslechněte si v novém díle Czech Promotion podcastu s výkonnou ředitelkou Performia Lucií Spáčilovou.

Novou epizodu si můžete poslechnout na YouTubeSpotifyGoogle a Apple podcasts.

Nestíháš si pustit náš podcast?

Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe. ⬇️

Jaké jsou 2 typy vedoucích?

  • Předvídatení - lidé pod nimi fungují samostatněji
  • Nepředvídatelní - extrém, lidé pod nimi jsou demotivovaní

Co dělat, když nejsem spokojená/ý v práci?

  • Jít za vedoucím a řešit to s ním
  • Hledat důvody své demotivace

Jaké jsou typy zaměstnanců?

  • Pionýr – člověk, který rád hledá a objevuje, potřebuje nové výzvy
  • Rutinér – člověk, který chce jít známou cestou, vykonává práci v oblasti, kterou perfektně zná

Jak to převést co praxe?

  • Inzeráty je nutné psát tak, aby bylo vidět, pro který typ zaměstnance daná pozice je (na pozici fakturanta nepíšeme slova jako dynamická práce atd.)
  • Klást na pohovorech dobré otázky, které budou avizovat, zda se zájemce na danou pozici opravdu hodí

Mohlo by vás zajímat

Diskuze o tvorbě kreativního briefu a o procesu s kreativci. Bez vystříhnutých nepovedených odpovědí.

24. 08. 2023 Podcast