
Podcast 33 | Jako cool firma můžete lákat upíry. Odhalte je už při náboru
Jak se psaní pracovních nabídek liší pro jednotlivé pozice a jak odhalit uchazeče, který chce z vaší firmy pouze sát a na oplátku nic nepřinášet? Poslechněte si v novém díle Czech Promotion podcastu s výkonnou ředitelkou Performia Lucií Spáčilovou.
Novou epizodu si můžete poslechnout na YouTube, Spotify, Google a Apple podcasts.
Nestíháš si pustit náš podcast?
Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe. ⬇️
Jaké jsou 2 typy vedoucích?
- Předvídatení - lidé pod nimi fungují samostatněji
- Nepředvídatelní - extrém, lidé pod nimi jsou demotivovaní
Co dělat, když nejsem spokojená/ý v práci?
- Jít za vedoucím a řešit to s ním
- Hledat důvody své demotivace
Jaké jsou typy zaměstnanců?
- Pionýr – člověk, který rád hledá a objevuje, potřebuje nové výzvy
- Rutinér – člověk, který chce jít známou cestou, vykonává práci v oblasti, kterou perfektně zná
Jak to převést co praxe?
- Inzeráty je nutné psát tak, aby bylo vidět, pro který typ zaměstnance daná pozice je (na pozici fakturanta nepíšeme slova jako dynamická práce atd.)
- Klást na pohovorech dobré otázky, které budou avizovat, zda se zájemce na danou pozici opravdu hodí

Mohlo by vás zajímat
Diskuze o tvorbě kreativního briefu a o procesu s kreativci. Bez vystříhnutých nepovedených odpovědí.
24. 08. 2023
Podcast