Výpisky | Podcast 41 | Zákulisí eventů
Jak vypadá zákulisí produkce eventů – od malých konferencí po festivaly pro 160 000 lidí? Kdy by si měl klient na organizaci eventu najmout firmu a kolik taková služba stojí? O tom se ve 41 epizodě podcastu rozpovídal Adam, šéf naší produkce, event manažer a milovník techna v jedné osobě.
Pokud poslech podcastu nestíháš, nezoufej, výpisky jsme udělali za tebe.
Event marketing je živý organismus. Marketingová disciplína, která má za úkol přenést dané sdělení na účastníky akce.
Čím začít?
- Stanov si záměr. Od něj se odvíjí vše ostatní.
- Datum si vždy promysli. Během pátků a prázdnin ti na event přijde pravděpodobně méně lidí.
Nenech se ošálit
- Organizace eventu zabere spoustu času, i když jde o malou akci pro pár lidí. Musíš zhodnotit, zda máš na organizaci skutečně čas.
- Urči realizátora / realizační tým. Každý by měl dostat jasnou funkci a vědět, za co je zodpovědný.
- Event málokdy probíhá podle představ. I v průběhu je třeba počítat s možnými překážkami a být připraven je řešit (nepříznivé počasí, nemoc důležitého hosta, problémy s dopravou a další).
Jak event nacenit?
- Při naceňování eventu se odpíchni od seznamu nezbytných výdajů jako je čas (organizačního týmu), catering, program, lokace, audiovizuální technika, speakeři, a další.
Podcast 41 | Zákulisí eventů. Jak na večírek i Beats for Love?
Kdyby sis přece jenom chtěl/a podcast poslechnout, nebo se k němu vrátit. Klikni tady.
05. 10. 2024
Podcast