.png)
Výpisky | Podcast 46 | Majitel jako strážce firemních hodnot
Firemní hodnoty jsou jako ukazatel, kam se vydat, když jsme na rozcestí. Máte je vydefinované? A správně? Pokud ne, je nutné si tyto hodnoty uvědomit, sepsat, žít je a také je aktivně strážit. Jaký postup zvolit, kdo ovlivňuje firemní hodnoty a jak zjistit, jaké hodnoty vlastně máme, o tom si povídáme s vedoucím turistického konceptu Bylinkový ráj firmy Sonnentor Zdeňkem Chocholáčkem a CEO Czech Promotion Janem Coufalem.
Nestíháš si pustit náš podcast?
Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe.
Hodnoty najdeme v každé firmě
- Hodnoty je nutné si uvědomit, dokázat o nich mluvit a sepsat je
- Hodnoty se začínají ukazovat hlavně tehdy, když jde do tuhého
💼 Své hodnoty propisujte nejen do dění ve firmě, ale i do náboru nebo pracovního prostředí.
Jak dostat hodnoty mezi zaměstnance?
- Hodnoty šíří a brání vedení nebo manažeři
- Je nutné nedovolit žádné odchylky pro větší konzistentnost
- Pěstujte adekvátní prostředí kanceláře i vztahy na pracovišti
Jaké jsou základní hodnoty Sonnentoru?
- Udržitelnost, rodina, inovace, radost, férovost
Jaké jsou základní hodnoty Czech Promotion?
- Vzdělávání, osobnostní růst, produktivita, pragmatický marketing
🗺️ Každá hodnota je rozcestník na mapě, díky které víme, kudy jít.
Jak sepsat hodnoty firmy?
- Pozvěte na schůzku ty, kdo jsou ve firmě delší dobu a brainstormujte
- Strážce hodnot je majitel firmy, který musí validovat to, co ze schůzky vzešlo
☝️ Tip: Nepouštějte si do firmy lidi, se kterými byste nešli na druhou kávu.
.png)
Podcast 46 | Majitel jako strážce firemních hodnot
Kdyby sis přece jenom chtěl/a podcast poslechnout, nebo se k němu vrátit. Klikni tady.