close

Výpisky | Podcast 46 | Majitel jako strážce firemních hodnot

Firemní hodnoty jsou jako ukazatel, kam se vydat, když jsme na rozcestí. Máte je vydefinované? A správně? Pokud ne, je nutné si tyto hodnoty uvědomit, sepsat, žít je a také je aktivně strážit. Jaký postup zvolit, kdo ovlivňuje firemní hodnoty a jak zjistit, jaké hodnoty vlastně máme, o tom si povídáme s vedoucím turistického konceptu Bylinkový ráj firmy Sonnentor Zdeňkem Chocholáčkem a CEO Czech Promotion Janem Coufalem. 

Nestíháš si pustit náš podcast? 

Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe.  

Hodnoty najdeme v každé firmě

  • Hodnoty je nutné si uvědomit, dokázat o nich mluvit a sepsat je
  • Hodnoty se začínají ukazovat hlavně tehdy, když jde do tuhého

💼 Své hodnoty propisujte nejen do dění ve firmě, ale i do náboru nebo pracovního prostředí.

Jak dostat hodnoty mezi zaměstnance?

  • Hodnoty šíří a brání vedení nebo manažeři
  • Je nutné nedovolit žádné odchylky pro větší konzistentnost
  • Pěstujte adekvátní prostředí kanceláře i vztahy na pracovišti

Jaké jsou základní hodnoty Sonnentoru?

  • Udržitelnost, rodina, inovace, radost, férovost

Jaké jsou základní hodnoty Czech Promotion?

  • Vzdělávání, osobnostní růst, produktivita, pragmatický marketing

🗺️ Každá hodnota je rozcestník na mapě, díky které víme, kudy jít.

Jak sepsat hodnoty firmy?

  • Pozvěte na schůzku ty, kdo jsou ve firmě delší dobu a brainstormujte
  • Strážce hodnot je majitel firmy, který musí validovat to, co ze schůzky vzešlo

☝️ Tip: Nepouštějte si do firmy lidi, se kterými byste nešli na druhou kávu.

Podcast 46 | Majitel jako strážce firemních hodnot

Kdyby sis přece jenom chtěl/a podcast poslechnout, nebo se k němu vrátit. Klikni tady.

25. 02. 2025 Podcast