zavřít

Výpisky | Podcast 45 | Backstage reklamních kampaní

Nahlédni pod pokličku úspěšných kampaní. Azurit, Práce.cz a Samson – to je jen ukázka značek, o kterých je slyšet. Jaký byl postup při tvorbě kreativy? Jak udělat, aby nespadla pivní pěna? A jak je možné, že spot může fungovat i bez produktu? O tom se ve 45. epizodě podcastu rozpovídali kreativní ředitel Petr Vlasák a produkční Michaela Horáková.

Nestíháš si pustit náš podcast? 

Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe.  

Jak vypadá postup výroby reklamního spotu v praxi?

  • Poznat klienta, jeho potřeby, strategii a cíle
  • Pochopit, jak cílová skupina našeho klienta přemýšlí a jak se chová
  • Tvorba kreativních konceptů a jejich představení klientovi
  • Hledání vhodného režiséra pro vybraný kreativní koncept
  • Casting herců (několik kol)
  • Technické obhlídky, zajištění lokací, samotné natáčení
  • Zapojení postprodukce, oslovení skladatele, nahrávání voiceover, color grading, střižna aj.

🗓️ Optimální doba od kontaktování agentury až po hotový výsledek je cca 2-3 měsíce, záleží na náročnosti projektu

Jaké mohou být tvůrčí postupy?

  • Obklopit se týmem skvělých lidí
  • Pochopit danou kategorii a poté ji v reklamě popřít
  • Symboly značek od Behavio – rozřazení značek do různých kategorií
  • Tvůrčí matice – otázky typu Podívejte se na zadání jako 12leté dítě
  • Hledání insightů – Jak přemýšlí člověk, který ztratí práci?

✏️ Co je insight? Jedná se o vhled do chování spotřebitele.

Podcast 45 | Backstage reklamních kampaní

Kdyby sis přece jenom chtěl/a podcast poslechnout, nebo se k němu vrátit. Klikni tady.

Výpisky | Podcast 45

Klikni a stáhni si zápisky jako PDF zdarma.

28. 01. 2025 Podcast