Nejraději za sebe necháváme mluvit výsledky naší práce a naše spokojené klienty. Přesvědčte se sami o tom, že děláme věci, které fungují.
Spokojení klienti mluví za násUkřičený mimozemšťan, který se nesmazatelně zapsal do reklamní historie.
Případová studieJak jsme budovali znalost značky užitečného nástroje na trhu práce.
Případová studieJak jsme pomáhali brambůrky z Moravy zalistovat do obchodních řetězců.
Případová studieJak jsme přesvědčovali lidi o tom, že lepší práci si mohou snadno najít online.
Případová studieNaším úkolem bylo v co nejkratším časovém horizontu proměnit e‑shop v ziskový projekt.
Případová studiePro pivní sekci v plzeňském Makru chtěl Plzeňský Prazdroj vytvořit zcela jedinečnou expozici. Instalaci jsme navrhli tak, aby byla nekonvenční, zároveň ale plně funkční. K návštěvě pivní sekce tak zákazníky nově láká ikonická varna piva a světlo, které zalévá pivní soudky pod ní. Varnu doplňují veliké bannery, které zachycují genezi piva od jeho vaření až po načepování do půllitru. Výchozím bodem pro nás byla zavedená vizuální identita Plzeňského Prazdroje, kterou jsme rozvinuli a aplikovali v místě prodeje. Naším cílem bylo vytvořit přirozenou navigaci a upoutat pozornost zákazníka. Tím zvyšujeme zájem zákazníků, vytváříme důvod zastavení a podporujeme prodej.
V době, kdy nás klient oslovil s přáním co nejrychlejšího zvýšení znalosti značky, měl skvělý produkt a k tomu fungující PR i zaběhnutou výkonnostní reklamu. V této fázi jsme dospěli k řešení, že nejlepším způsobem rychlého seznámení široké veřejnosti s produktem bude kombinace TV sponzoringu a programatického nákupu display reklamy v online prostředí. V rámci celkové strategie a pro dosažení maximálního efektu kampaně jsme také spolu s klientem konzultovali navýšení výkonnostních i PR aktivit. Naše řešení se ukázalo jako správné a po úspěšné kampani už pracujeme na dalším růstu značky CityZen.
Klient nás požádal o vytvoření korporátní identity, online manuálu, firemní videoprezentace, ale také o navržení designu, a následně i samotné realizace showroomu a výstavního stánku. Zajímalo nás, jaké hodnoty společnost reprezentuje, jak vypadá stávající komunikace a společně jsme se s klientem zamýšleli nad jeho posláním s ohledem na celosvětové působení. Na podkladě společně dobře připraveného zadání jsme si vysloužili velmi dobré hodnocení klienta za výsledek.
Havlíčkobrodský pivovar Rebel přišel s požadavkem na vytvoření nového designu piva pro mladé lidi. Nejprve jsme proto společně s klientem přistoupili k precizní definici cílové skupiny daného produktu. Zároveň jsme věděli, že design se musí odlišovat a být na prodejním regálu jasně identifikovatelný např. i z důvodu omezeného rozpočtu na propagaci v místě prodeje. Výsledky prodeje nového piva předčily očekávání a klient rozšířil své zadání na tvorbu designu etiket pro celou produktovou řadu piv.
Kampaně pro naše klienty realizujeme po celém světě...