Profíci na poli pragmatického marketingu. Parta fajn lidí a taky slušná banda odborníků. Práce nás baví. Neustále rosteme a pomáháme růst.
Pro dobrou marketingovou strategii je potřeba si dobře odpovědět na čtyři základní otázky: KDE leží peníze? KDO o nich rozhoduje? CO je potřeba mu říci, aby je vyndal z peněženky a JAK mu toto sdělení efektivně předat? Pojďme si společně vytvořit kvalitní zadání pro úspěšnou komunikační strategii.
Komunikační strategie vychází z dobře nastaveného marketingu: Jak svému strategickému zákazníkovi (KDO) nejlépe představím klíčový benefit (CO)? Jakou formu komunikace bych měl zvolit, abych s co nejnižšími náklady maximalizoval její efekt (JAK)? A jak zajistím, aby zákazník mou komunikaci pozitivně vnímal a dlouhodobě rozpoznával mezi ostatními.
Funkční kreativní řešení je nejlepší stavět na promyšlené komunikační strategii. Díky tomu respektuje strategického zákazníka, klíčový benefit a hlavně efektivně plní nastavené cíle při zachování dlouhodobé konzistentnosti. Cílem reklamy totiž není pobavit ani překvapit. Dobré kreativní řešení prodává.
Kreativní řešení je samozřejmě potřeba zhmotnit do spotu, billboardu nebo banneru. Dobrou myšlenku lze takzvaně „ohnout“ do jakéhokoli mediatypu. Abychom to dokázali co nejlépe a bez ztráty obsahu, využíváme vlastní grafické studio, nahrávací zvukové studio i filmový štáb s profesionální technikou.
Dobrá kreativa je půl cesty. Ta druhá půlka je její distribuce. Společně vytvoříme mediální plán, který nám umožní s minimálními náklady doručit reklamní sdělení co největšímu počtu strategických zákazníků, s ohledem na maximalizaci opakovaného zásahu. Jen tak se naše sdělení ve světe přehlceném reklamou probije do aktivní pozornosti cílové skupiny.
Úspěšná reklamní komunikace se zpravidla opírá o dvě hlavní věci – selský rozum a data. Když se potřebujeme dozvědět něco o cílové skupině a jejích potřebách, o tom, jak se chová, podle čeho se rozhoduje při nákupu, nebo si chceme prostě ověřit znalost a vnímání značky, přichází čas na výzkumy. Protože nechceme myslet. Chceme vědět.
Klademe otázky, na které se jiní neptají. Nahlížíme na věci pragmaticky a funguje to!
Na počátku stála prostá otázka - jak to udělat, aby klientovi kampaň fungovala - která vdechla duši naší společnosti a položila základní kámen jejímu účelu.
Jsme tu proto, abychom pomáhali našim klientům, aby jejich kampaně byly úspěšnější. Téměř 20 let se zabýváme reklamou, neustále se učíme a přizpůsobujeme novým možnostem i trendům. Věříme, že minulost jsou zkušenosti, budoucnost příležitosti.
Kampaně pro naše klienty realizujeme po celém světě...