.png)
Výpisky | Podcast 45 | Backstage reklamních kampaní
Nahlédni pod pokličku úspěšných kampaní. Azurit, Práce.cz a Samson – to je jen ukázka značek, o kterých je slyšet. Jaký byl postup při tvorbě kreativy? Jak udělat, aby nespadla pivní pěna? A jak je možné, že spot může fungovat i bez produktu? O tom se ve 45. epizodě podcastu rozpovídali kreativní ředitel Petr Vlasák a produkční Michaela Horáková.
Nestíháš si pustit náš podcast?
Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe.
Jak vypadá postup výroby reklamního spotu v praxi?
- Poznat klienta, jeho potřeby, strategii a cíle
- Pochopit, jak cílová skupina našeho klienta přemýšlí a jak se chová
- Tvorba kreativních konceptů a jejich představení klientovi
- Hledání vhodného režiséra pro vybraný kreativní koncept
- Casting herců (několik kol)
- Technické obhlídky, zajištění lokací, samotné natáčení
- Zapojení postprodukce, oslovení skladatele, nahrávání voiceover, color grading, střižna aj.
🗓️ Optimální doba od kontaktování agentury až po hotový výsledek je cca 2-3 měsíce, záleží na náročnosti projektu
Jaké mohou být tvůrčí postupy?
- Obklopit se týmem skvělých lidí
- Pochopit danou kategorii a poté ji v reklamě popřít
- Symboly značek od Behavio – rozřazení značek do různých kategorií
- Tvůrčí matice – otázky typu Podívejte se na zadání jako 12leté dítě
- Hledání insightů – Jak přemýšlí člověk, který ztratí práci?
✏️ Co je insight? Jedná se o vhled do chování spotřebitele.
.png)
Podcast 45 | Backstage reklamních kampaní
Kdyby sis přece jenom chtěl/a podcast poslechnout, nebo se k němu vrátit. Klikni tady.

Výpisky | Podcast 45
Klikni a stáhni si zápisky jako PDF zdarma.