Podcast 53 | Kdo je váš strategický zákazník a jak ho získat
Připraveni? Tahle epizoda je hutná, ale přináší opravdové know-how, které můžete ihned využít v praxi. Kde hledat strategického zákazníka, jak ho oslo...
Připraveni? Tahle epizoda je hutná, ale přináší opravdové know-how, které můžete ihned využít v praxi. Kde hledat strategického zákazníka, jak ho oslo...
Víte, co je pátý kvartál? Ať už prodáváte cokoliv, Vánoce jsou klíčová sezóna, na kterou se vyplatí připravit. V této epizodě Czech Promotion podcastu...
Víte, co je pátý kvartál? Ať už prodáváte cokoliv, Vánoce jsou klíčová sezóna, na kterou se vyplatí připravit. V této epizodě Czech Promotion podcastu...
Zavřete oči a představte si, že předáváte klíče od své firmy exekutorovi - co uděláte, aby tato situace nenastala? I to je otázka, která může zaznít n...
Zavřete oči a představte si, že předáváte klíče od své firmy exekutorovi - co uděláte, aby tato situace nenastala? I to je otázka, která může zaznít n...
Co o vás říkají bývalí zaměstnanci? Jakou roli hraje vaše reputace v náboru i udržení lidí? A proč nestačí pár příjemných benefitů na webu? Employer b...
Co o vás říkají bývalí zaměstnanci? Jakou roli hraje vaše reputace v náboru i udržení lidí? A proč nestačí pár příjemných benefitů na webu? Employer b...
Změna vizuální identity není jen o novém logu a změně hlavičkového papíru. Jedná se o strategický krok, ke kterému byste měli mít pádné důvody. Může t...
Změna vizuální identity není jen o novém logu a změně hlavičkového papíru. Jedná se o strategický krok, ke kterému byste měli mít pádné důvody. Může t...
Taky už máte dost meetingů, které se vlečou, nic nevyřeší a jen vás okrádají o čas? Pak je na čase začít vést porady efektivně. Jaké jsou konkrétní po...