Výpisky | Podcast 42 | Televize žije! Jak funguje nejsilnější masmédium?
Jak využít televizi k budování důvěry ve váš brand? O tom jsme si povídali ve 42. epizodě podcastu s naším šéfem mediálního plánování Michalem Hatlapa...
Jak využít televizi k budování důvěry ve váš brand? O tom jsme si povídali ve 42. epizodě podcastu s naším šéfem mediálního plánování Michalem Hatlapa...
Jak využít televizi k budování důvěry ve váš brand? O tom jsme si povídali s naším šéfem mediálního plánování Michalem Hatlapatkou. Probírali jsme tak...
Jak vypadá zákulisí produkce eventů – od malých konferencí po festivaly pro 160 000 lidí? Kdy by si měl klient na organizaci eventu najmout firmu a ko...
Jak vypadá zákulisí produkce eventů – od malých konferencí po festivaly pro 160 000 lidí? Kdy by si měl klient na organizaci eventu najmout firmu a ko...
Často se říká, že společnost mění logo nebo celou korporátní identitu jen v případě, kdy se snaží zamést stopy po nějakém problému či krizové situaci,...
Často se říká, že společnost mění logo nebo celou korporátní identitu jen v případě, kdy se snaží zamést stopy po nějakém problému či krizové situaci,...
Čeho se klienti na výzkumu bojí nejvíc? Toho, že je vyjde draho. Dnes už si ale výzkum dovolí i menší značka, protože je ve srovnání s realizací kampa...
Čeho se klienti na výzkumu bojí nejvíc? Toho, že je vyjde draho. Dnes už si ale výzkum dovolí i menší značka, protože je ve srovnání s realizací kampa...
Jak umělou inteligenci vnímá a používá český novinář, komik a "zkušenej uživatel", jak o sobě sám říká, Miloš Čermák? Jak se staví k marketingu a o če...