zavřít

Výpisky | Podcast 49 | Vizuální identita není umění, ale tvrdý byznys

Změna vizuální identity není jen o novém logu a změně hlavičkového papíru. Jedná se o strategický krok, ke kterému byste měli mít pádné důvody. Může totiž napáchat spoustu škody. 

Víte, co spadá pod vizuální identitu a čím se liší od té korporátní? Kdy nastává ten správný čas na rebranding a co si pohlídat při změně názvu? Do světa brandingu vás v Czech Promotion podcastu vtáhne stratég Ondřej Bystroň a Head of Art Ota Nussberger.

Nestíháš si pustit náš podcast? 

Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe.  

Co patří do vizuální identity: Logotyp, typografie, tvary, barvy, tonalita fotografií – komunikuje obsah značky

Co patří do korporátní identity: Soubor všeho, co je spojené s firmou – tykání, vykání, dresscode, logotyp,

Kdy se obvykle mění vizuální identita: Když něco brání růstu, vstupuje se na další trh nebo jiný businessový důvod

☝️Nepoužívejte obecné názvy jako "dobré koberce" - jedná se o kategorii na Google, což znamená vysoké výdaje za PPC.

Jak na vizuální identitu

  • Začněte zadáním – jak to má vypadat? Co to má říkat?
  • Vizuální identita by měla odrážet značku – kdo jsme, co děláme a v jakém fungujeme oboru

Při tvorbě nové vizuální identity je ideální opřít se o výzkum, který nám může říct, zda to funguje nebo nikoliv – minimalizuje to riziko.

👉 Vizuální identitu tvoříme pro zákazníka, nikoliv pro klienta. 

Mohlo by vás zajímat

Kdyby sis přece jenom chtěl/a podcast poslechnout, nebo se k němu vrátit. Klikni tady.

26. 05. 2025 Podcast