.png)
Výpisky | Podcast 49 | Vizuální identita není umění, ale tvrdý byznys
Změna vizuální identity není jen o novém logu a změně hlavičkového papíru. Jedná se o strategický krok, ke kterému byste měli mít pádné důvody. Může totiž napáchat spoustu škody.
Víte, co spadá pod vizuální identitu a čím se liší od té korporátní? Kdy nastává ten správný čas na rebranding a co si pohlídat při změně názvu? Do světa brandingu vás v Czech Promotion podcastu vtáhne stratég Ondřej Bystroň a Head of Art Ota Nussberger.
Nestíháš si pustit náš podcast?
Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe.
Co patří do vizuální identity: Logotyp, typografie, tvary, barvy, tonalita fotografií – komunikuje obsah značky
Co patří do korporátní identity: Soubor všeho, co je spojené s firmou – tykání, vykání, dresscode, logotyp,
Kdy se obvykle mění vizuální identita: Když něco brání růstu, vstupuje se na další trh nebo jiný businessový důvod
☝️Nepoužívejte obecné názvy jako "dobré koberce" - jedná se o kategorii na Google, což znamená vysoké výdaje za PPC.
Jak na vizuální identitu
- Začněte zadáním – jak to má vypadat? Co to má říkat?
- Vizuální identita by měla odrážet značku – kdo jsme, co děláme a v jakém fungujeme oboru
Při tvorbě nové vizuální identity je ideální opřít se o výzkum, který nám může říct, zda to funguje nebo nikoliv – minimalizuje to riziko.
👉 Vizuální identitu tvoříme pro zákazníka, nikoliv pro klienta.

Mohlo by vás zajímat
Kdyby sis přece jenom chtěl/a podcast poslechnout, nebo se k němu vrátit. Klikni tady.