zavřít

Podcast 6 | Display reklama – kdy, jak a proč?

Display přeje připraveným – takto by se dala shrnout slova Pavla Pastora, dlouholetého partnera CZECH PROMOTION a majitele reklamního nástroje CerebroAd, kterého jsme pozvali k nahrávání šestého dílu našeho podcastu, tentokrát o display reklamě.

RTB, programatický nákup nebo data management platforma jsou pojmy, které provází celou epizodu. Co vlastně znamenají a jakou roli hrají v nákupu display reklamy? Jak z pozice klienta poznám, že mám investovat právě do tohoto typu komunikace? A co mi to přinese? Tyto a další otázky pro vás v rozhovoru s Pavlem zodpověděli také naši kolegové Adam Hazucha, ředitel online divize, a Michal Novák, kreativní ředitel. Přejeme prima poslech!

 

 

Novou epizodu CZECH PROMOTION PODCASTU hledejte na Youtube, Spotify, Google a Apple podcasts.

15. 03. 2021 Podcast