zavřít

Shrnutí a záznam přednášky #2

Milí podnikatelé,

jsme moc rádi, že jste se k nám vrátili pro další dávku inspirace! Protože informací bylo na druhé přednášce opět víc než dost, přinášíme vám krátké shrnutí.

29. 10. jsme se věnovali základním otázkám marketingu – KDO?, CO?, JAK?. Dozvěděli jste se, jak identifikovat svého zákazníka, co mu říct, aby si váš produkt koupil, a v neposlední řadě – jak mu to říct, aby vašemu sdělení porozuměl a uvěřil.

Nezapomeňte:

  1. Reklama je investice, přistupujte k ní pragmaticky.
  2. Poznejte svého zákazníka. Jen tak budete vědět, co mu nabídnout.
  3. Ne všichni zákazníci mají stejnou hodnotu. Pravidlo 20/80 vám napoví.
  4. Pracujte s benefity. Slevy nejsou ta pravá cesta k dlouhodobému úspěchu.
  5. Komunikujte srozumitelně. Zákazníci vám musí rozumět na první dobrou.
  6. Ale hlavně – DEJTE O SOBĚ VĚDĚT. O čem lidé neví, to si přece nekoupí.

Pokud jste náš webinář nestihli, můžete ho celý zhlédnout na youtube Czech Promotion


Na kvalitě přednášek nám opravdu záleží, proto rádi uvítáme nápady, jak bychom to mohli posunout ještě o kousek dál.

Máte nějaké připomínky? Zpětnou vazbu můžete posílat prostřednictvím jednoduchého dotazníku.

Moc vám děkujeme.


Co pro vás chystáme v příští přednášce?

Společný čas tentokrát věnujeme samotným médiím. Podíváme se na to, jaké komunikační kanály zvolit, abyste efektivně dosáhli svých cílů, a taky si posvítíme na typické chyby v reklamě, abyste na ně alespoň tentokrát nemuseli přicházet sami.

Dále Vám ukážeme nástroje na práci s daty či tvorbu jednoduché grafiky. Část prezentace věnujeme také reklamě v online prostředí.

Těšit se můžete na spoustu inspirativních tipů, návodů a ukázek z praxe.

Odkaz na konferenční místnost vám pošleme zhruba půl hodiny před jejím začátkem. Pokud jste se na přednášky dosud nepřihlásili, můžete tak učinit i teď prostřednitvím tohoto odkazu: bit.ly/marketingemprotikrizi.

Děkujeme a pro motivaci přikládáme → slíbené video s Arnoldem Schwarzeneggerem. 🙌

29. 10. 2020 Vzdělávání