4. ročník konference Czech Promotion Breakfast
V poslední době se často a v různých kontextech skloňuje slovo krize. Personální krizi jako blesk z čistého nebe vystřídala ta koronavirová a nyní se hlavním tématem diskusí zvolna stává krize ekonomická. A protože neustále hledáme nové cesty, jak pomáhat našim klientům, aby byli ještě úspěšnější, rozhodli jsme se uspořádat další setkání u snídaně (kterou fantasticky připravil šéfkuchař pražské restaurace Portfolio Tomáš Císařovský) a podělit se o zajímavé myšlenky a případové studie s cílem vzájemně se inspirovat a motivovat. Protože každá krize je zároveň velkou příležitostí k růstu.
V rámci dopolední mini-konference vystoupil Rastislav Zachar ze vzdělávací společnosti BUSINESS SUCCESS s přednáškou Jak se chovat v těžším období. Přítomným top manažerům i majitelům firem předal tipy, jak své podnikání i sebe samé během krize řídit, a poradil, jak dobře zorganizovat činnosti, urychlit procesy, aktivně tvořit, a důsledně tak vést firmu k prosperitě.
Se dvěma případovými studiemi poté přispěli Milan Drozen a Honza Coufal, zakladatelé agentury CZECH PROMOTION. Detailně popsali, jak spolu s ALZA v roce 2009 reagovali na krizi odvážným, ale pragmatickým přístupem a výrazně tak akcelerovali její růst v době, kdy konkurence na IT trhu klesala nebo stagnovala. Paralelu pak ukázali na aktuální TV kampani značky BIKERO, která přes zavřené obchody dokázala navýšit prodeje o stovky procent a zdá se, že pravděpodobně vytáhla nahoru celý segment jízdních kol.
Pokud vás zajímají detaily, obě přednášky jsou ke zhlédnutí na youtube kanále Czech Promotion. Všem zúčastněným děkujeme za návštěvu a příjemně strávené dopoledne.
Tak na dalším BREAKFASTU na viděnou!
Michal Novák
Creative & Marketing Director