Alavis Maxima spouští masivní kampaň na kloubní výživu
Výraznost a opravdovost jsou hlavní rysy nového hraného spotu na kloubní přípravek Alavis Maxima Triple Blend. Masivní kampaň, pod kterou je podepsaná agentura CZECH PROMOTION, běží na ČT a kanálech Nova Group a Primy od 20. srpna až do poloviny prosince.
„V novém spotu zdůrazňujeme, co je v případě kloubní výživy skutečně rozhodující. A to je vysoká kvalita, nikoli chuť,“ uvedl Michal Novák, marketingový ředitel agentury CZECH PROMOTION.
Kampaň navazuje na velmi úspěšný koncept ,Nechutná, ale funguje‘. Agentura CZECH PROMOTION na ní spolupracovala s režisérem Jaroslavem Zderadičkou z Film Zličín Company.
„Televizní reklamu podpoří od září i online kampaň. Produktová video reklama poběží na portálu Seznam.cz,“ doplnil Gabriel Berzsi z online divize CZECH PROMOTION.