close

Alavis Maxima spouští masivní kampaň na kloubní výživu

Výraznost a opravdovost jsou hlavní rysy nového hraného spotu na kloubní přípravek Alavis Maxima Triple Blend. Masivní kampaň, pod kterou je podepsaná agentura Czech Promotion, běží na ČT a kanálech Nova Group a Primy od 20. srpna až do poloviny prosince.

„V novém spotu zdůrazňujeme, co je v případě kloubní výživy skutečně rozhodující. A to je vysoká kvalita, nikoli chuť,“ uvedl Michal Novák, marketingový ředitel agentury Czech Promotion.

Kampaň navazuje na velmi úspěšný koncept ,Nechutná, ale funguje‘. Agentura Czech Promotion na ní spolupracovala s režisérem Jaroslavem Zderadičkou z Film Zličín Company.

„Televizní reklamu podpoří od září i online kampaň. Produktová video reklama poběží na portálu Seznam.cz,“ doplnil Gabriel Berzsi z online divize Czech Promotion.

Mohlo by vás zajímat

Case study | Jak redesign pomohl navrátit tradici

03. 09. 2021 Tisková zpráva