Byznys, firemní kultura a zákulisí kampaní, aneb jaký byl náš podcast v roce 2025?
Rok 2025 se chýlí ke konci, ale než zasedneme ke svátečním stolům, pojďme se podívat, co jste mohli slyšet v Czech Promotion podcastu. Letos jsme se totiž opět soustředili na praktická témata a know how, které má reálné využití. A co jsme pro vás nahráli?
Šli jsme do hloubky
Místo obecných rad jsme se ponořili do témat, která můžete využít v praxi, ať už jste majitel úspěšné firmy nebo začínající podnikatel. Podívali jsme se na strategii, probrali konkrétní případy z praxe a sdíleli cesty, jak můžete svůj byznys posunout dál. Díky tomu se podcast stal nejen zdrojem inspirace, ale i praktickým nástrojem pro majitele firem, marketéry a manažery.
Jaké epizody vás letos nejvíce oslovily?
#45 | Backstage reklamních kampaní
Nahlédli jste s námi pod pokličku úspěšných kampaní s heboučkým modrým králíčkem Azuritem, chlupaté tečky za starou prací pro Práce.cz a pivem Samson, jehož spot ovládly mluvící hlavy. Jaký byl postup při tvorbě kreativy? Jak udělat, aby nespadla pivní pěna? A jak je možné, že spot může fungovat i bez produktu? O tom vám vyprávěla produkční Míša Horáková a kreativní ředitel Petr Vlasák.
#49 | Vizuální identita není umění, ale tvrdý byznys
Změna vizuální identity není jen o novém logu a změně hlavičkového papíru. Jedná se o strategický krok, ke kterému byste měli mít pádné důvody. Víte, co spadá pod vizuální identitu a čím se liší od té korporátní? A co si pohlídat při změně názvu? O tom se rozpovídali stratég Ondřej Bystroň a šéf designu Ota Nussberger.
#48 | Veďte porady efektivně a strategicky
Správně nastavené a funkční porady dokážou šetřit čas i nemalé peníze, které můžete využít daleko efektivněji. Proto jsme si v 48. epizodě vzali na paškál pravidelné porady. Jaké jsou konkrétní postupy a osvědčené strategie? Jak začít vést porady tak, aby vás neokrádaly o drahocenný čas? O to se podělil náš obchodní ředitel Tomáš Kiprov, který má firemní porady v malíčku.
Díky, že jste s námi
Letos jsme vám přinesli celkem 430 minut kvalitního obsahu ve 12 epizodách, z toho jednu speciální, která nás přenesla do zákulisí filmu Neporazitelní. Máme radost, že jste byli u toho. Podcast stále roste, včetně sledujících i poslechů jednotlivých epizod. Díky za to.
.png)
Pokud ještě nejste součástí naší podcastové rodiny, jednotlivé epizody (i ty z předchozích let) najdete tady.
Co by vám ještě nemělo uniknout?
Podcast 50 | Nemáte lidi? Budujte značku zaměstnavatele
Employer branding nezačíná na LinkedInu, ale vaří se přímo ve firemní kuchyňce. Co o vás říkají bývalí zaměstnanci a proč už nestačí pár příjemných benefitů na webu? Jak budovat dobré jméno zaměstnavatele si rozebereme s Employed brand specialistkou Bárou Hazuchovou z Mattoni 1873 a naším kreativcem a stratégem Petrem Václavíkem.
Podcast 53 | Kdo je váš strategický zákazník a jak ho získat?
Vyhrňte si rukávy, tady půjdeme do hloubky. Kde hledat strategického zákazníka, jak ho oslovit a co si ohlídat? O tom si povídají jedni z předních stratégů Czech Promotion, Michal Novák a Tomáš Chmelíček. A pozor, v této epizodě najdete nejen tipy z praxe, ale i jasný postup, jak si s tímto palčivým tématem konečně poradit.
Speciální epizoda | Režisér Dan Pánek o filmu Neporazitelní
Zajímá vás, jak vypadalo natáčení filmu Neporazitelní? V tom případě si pusťte tuto speciální epizodu, ve které vás sám režisér Dan Pánek vezme do zákulisí a odhalí nejen pikošky z natáčení, ale i důvody, proč se ve filmu objevuje i Czech Promotion.
Podcast 55 | Jan Linhart ze Smarty o kampani i cestě k maskotovi
Znáte firmu Smarty? Pak vás jistě neminul jejich růžový maskot, kterého můžete potkat v jejich online komunikaci i na prodejnách. Proč se ve Smarty rozhodli pro maskota, i když se mu zpočátku chtěli vyvarovat? Jaká kritéria hrála roli v rozhodovacím procesu a co kampaň přinesla? To jsme probrali s vedoucím marketingu společnosti Smarty Janem Linhartem a kreativním ředitelem Czech Promotion Petrem Vlasákem.
Poděkování
Za každým dobrým podcastem stojí silný tým. V letošní sezoně vás jednotlivými epizodami provedl spolumajitel agentury Czech Promotion Milan Drozen, který díky své otevřenosti a schopnosti klást správné otázky dostává z hostů to podstatné. O technickou kvalitu a výslednou podobu podcastu se stará náš zvukař Ondra, bez kterého by žádná epizoda nemohla vzniknout. Kluci, děkujeme!

A co teď?
Jedeme dál. 🎉 Hned v lednu se můžete těšit na další vyladěnou epizodu, kde si rozebereme tak trochu třaskavé téma. Nás CEO Honza Coufal totiž s oblibou říká, že výkonnostní marketing není marketing, ale obchod. Proč byste se neměli spoléhat pouze na PPC kampaně a jak skutečně dlouhodobě a zdravě růst?
Čekají nás ale i další novinky, proto nás sledujte a těšte se s námi na další epizody, ve kterých vám přineseme to nejlepší z agentury.