close

Jak díky Public Relations pomoci značce i businessu

Pod pojmem PR si možná řada lidí nepředstaví nic než článek v novinách. Někdo může mít dokonce negativní asociace – když říkáme "to je jenom PR", myslíme tím, že to vlastně není pravda, že jen někdo přikrášluje realitu nebo maskuje neúspěch. Popřípadě je to kroutící se tiskový mluvčí, který ve třiceti větách neřekne jedinou podstatnou informaci. Přesto, public relations má své pevné místo v marketingovém mixu úspěšných firem i institucí. Víte proč? Protože když se dělá dobře, dokáže nesmírně pomoci nejen vnímání značky, ale také přinést reálný business. 

Jak funguje PR v tradičních médiích a jak na sociálních sítích? Jaká témata jsou pro komunikaci firem a jejich značek nejlepší? Jak pracovat s PR dovnitř firmy? A jak s jeho pomocí vystřelit obchodní výsledky? To vám ukážeme nejen na konkrétním příkladu značky CZECH PROMOTION, ale i na dalších projektech a kampaních. Vyzkoušeli jsme si řadu nástrojů a postupů a teď se s vámi podělíme o recept na úspěch. 

 

Co funguje u nás doma a u vás může taky?

Před 3 lety jsme se rozhodli začít systematicky posilovat značku CZECH PROMOTION – tedy, zvyšovat její znalost, relevanci a důvěryhodnost. Vyzkoušeli jsme spoustu věcí, nasekali jsme spoustu chyb, ze kterých jsme se ale poučili a dnes můžeme říct, že to bylo jedno z nejlepších rozhodnutí, které jsme udělali. Protože to fakt funguje! A tak se s vámi chceme podělit nejen o zkušenosti z budování vlastního PR, ale taky z projektů pro další značky a třeba vás inspirovat, jak byste mohli do PR šlápnout i Vy.

 

Jak si na LinkedIn nehonit triko, ale business?

LinkedIn není pouze online CV a dá se využít i mnohem lépe než na výstavku nejzářivějšími úspěchů. Máte k dispozici největší profesní síť poskytující skvělé dosahy relevantním skupinám uživatelů. Už se stačí jen naučit, co na LinkedIn funguje a jak zajistit, abyste oslovili své klienty, dodavatele, zákazníky či Áčkové lidi do týmu. Na příkladu Honzy Coufala si ukážeme, jak úspěšně budovat osobní značku a posilovat tak brand celé firmy. 

 

Chraňte a posilujte svoji značku pomocí PR

Jak může i Vaše firma využít PR strategii, které uplatňují společnosti jako McDonald’s (globální řetězec s rychlým občerstvením, B2C) či DODO (česká technologicko-logistická společnost, B2B)? Na konkrétních příkladech z praxe si ukážeme, jak kontinuální práce s PR přispívá k růstu a úspěchu těchto firem, a jak v současné informační době efektivně ochránit a posílit vaši značku.

Inspirovalo vás to? Dejte nám vědět do komentářů pod videa. A my se na vás těšíme u dalšího shrnutí CZECH PROMOTION Breakfast.

25. 07. 2023 Vzdělávání