close

Jsme slyšet! Co jsme pro vás nahráli v roce 2024?

Jsme marketingová agentura, kde se to odborníky jen hemží – a to, že máme co říct, je slyšet i daleko za dveřmi naší kanceláře. Důkazem jsou kromě jiného i nejnovější epizody našeho podcastu, na kterém pracujeme od roku 2020. Od té doby jsme nahráli celkem 43 nabušených epizod, které jsou plné zajímavého know-how, inspirace i pohledů z naší každodenní praxe.  

Bylo to v topu

Rok 2024 byl v Czech Promotion plný velkých momentů. Mezi jednu z největších interních událostí patřilo představení nové vizuální identity. Kromě toho jsme se ale podělili i o praktické tipy, jak se vyhnout přešlapům na sociálních sítích nebo ukázali, jak na efektivní výzkum, který přináší skutečné výsledky.  

Jaké epizody vás letos nejvíce oslovily? 

Podcast 38 | Miloš Čermák – Učit, jak používat AI nejde, je to až moc jednoduché 

Prvním externím hostem tohoto roku byl Miloš Čermák, který byl i jednou z hvězd našeho panelu v rámci The Best of Czech Promotion Summit na Retail Summitu. V podcastu nám prozradil třeba to, jak vnímá umělou inteligenci i marketing nebo jak podle něj začít pracovat s umělou inteligencí. 

Special edition | AI v praxi – jak ji používáme my a vy můžete také 

Jak vnímáme AI a jak s ní v agentuře pracujeme? V čem nám pomáhá a v čem šetří našim klientům peníze? O tom jsme si povídali ve speciální epizodě, kterou navštívil náš zvukař Ondra, kreativec Petr a IT specialista David. Jak tato problematika rezonuje v jednotlivých oborech a jaké otázky slýchávají od našich klientů?  

Podcast 37 | Tohle jsou nejčastější chyby na sociálních sítích. Jak se jim vyhnout? 

Proč nevybírat sociální síť podle toho, co nás baví, ale podle cílové skupiny? A proč je i zde potřeba myslet strategicky? O tom mluvíme s brand manažerkou Gábi a Dominikou, specialistkou na sociální sítě. 

Podcast roste 

My tvořili a vy jste poslouchali. A jde to vidět i na číslech – je vás totiž stále více. Tento rok objevilo náš podcast o 70 % více posluchačů. Vzrostl i počet sledujících, a to včetně pravidelných sledujících jednotlivých epizod. Máme radost, že náš podcast o efektivní komunikaci, značkách, kampaních, našich myšlenkách a lidech nejen z marketingu stále roste a my vám tak můžeme předat to nejlepší.  

Pokud ještě nejste součástí naší podcastové rodiny, jednotlivé epizody (i ty z předchozích let) najdete tady

Co by vám ještě nemělo ujít? 

Podcast 39 | Behavio – nejdražší výzkum je žádný výzkum 

Dá se vycházet i s konkurencí, a dokonce si i vzájemně pomáhat? A proč je důležité mít svá rozhodnutí podložená daty? To vám zodpoví Vojta z Behavio a šéf naší výzkumné divize Michal. 

Podcast 40 | Lev je mrtev – šlápli jsme do rebrandingu 

Jak projít rebrandingem tak, aby to kolegové z firmy vítali? A proč jsme k našemu rebrandingu přizvali konkurenci? Tyhle otázky vám zodpoví brand manažerka Gábi společně s Ivetou Bendovou a Markem Bouškou z Brandmark. 

Podcast 41 | Zákulisí eventů – jak na večírek i Beats for love? 

Udělat dobrý večírek není jen tak, zejména když je pro velké množství lidí. A co je potřeba k organizaci takových akcí, jako je Beats for love? Do zákulisí pořádání malých i velkých eventů vás vezme náš šéf produkce Adam. 

Podcast 42 | Televize žije. Jak funguje nejsilnější masmédium 

I když se vyvíjí nové online platformy pro sledování pořadů, televize stále žije. Jak to ale doopravdy funguje a co je takový grp? To nám zodpoví Michal, šéf mediálního plánování. 

Podcast 43 | Jiří Kastner – Jak vyniknout na LinkedIn? 

Druhým externím hostem našeho podcastu se stal Jiří Kastner, který má bohatou síť na LinkedIn. Kolik času věnuje této sociální síti a jak dlouho píše jeden post? A má LinkedIn vůbec nějaká pravidla?  

Poděkování 

Podcast by nebyl podcastem bez skvělého moderátora a my máme radost, že jich v agentuře máme hned několik. Touto sezonou vás provedl Milan Drozen, který se díky své upřímné zvědavosti nebojí jít až na dřeň jednotlivých témat. Jeho pravou rukou je náš zvukař Ondra, který má v malíčku veškerou techniku a je nám k ruce nejen při natáčení jednotlivých epizod, ale i u jejich postprodukce. Kluci, děkujeme! 

A na co se můžete těšit? 

Nekončíme, ba naopak. Čeká nás bohatý rok, kterým nás provedou externí i interní hosté. Těšit se můžete i na zajímavá témata, která budete moct aplikovat v praxi. Dozvíte se třeba, jak na sjednocenou vizuální identitu nebo jak motivovat kolegy k lepším výkonům. Buďte u toho s námi.

Taťána Špaček

PR Specialist

18. 12. 2024 Vzdělávání