close

ZPOVĚDNICE STÁŽISTKY TERKY | Jaké je to být marketingovým specialistou?

Náš marketingový specialista, Tomáš Chmelíček, je u nás jako doma. Byl dokonce už u počátků firmy. Nyní by v týmu rád přivítal nové tváře.

Co tvá pozice obnáší?

Vedu tým, který vytváří marketingové strategie. Pomáháme klientům zorientovat se v marketingu. Hledáme pro ně cestu, odkud začít, jelikož spousta z nich marketing téměř nedělá. Moje pozice je řídit tým, který toto tvoří a podílet se na jeho výstupech.

Kdo všechno je ve tvém týmu?

V CZECH PROMOTION si zakládáme na tom, že pracujeme na základě dat. Nechceme pouze myslet, chceme vědět. Proto mám v týmu výzkumníky, kteří se umí na klientův business podívat zvenku – analyzují trh, konkurenci, ptají se zákazníků. Potom také analytiky, kteří zase pracují s interními daty klienta – jaké produkty klient prodává, zjišťuje, jak si vede e-shop nebo jak vypadá prodejna. To je pouze pár příkladů dat, která ke tvorbě strategie potřebujeme, abychom nepracovali pouze s domněnkami.  Když máme výzkum a analýzu hotovou, přichází na řadu strategický tým a samotná tvorba strategie ve spolupráci s klientem.

Co právě teď tvoříte?

Většinou vytváříme paralelně tak 4 strategie. Právě teď pracuji s klientem Kovap. Vyrábí tradiční české hračky. To mě opravdu baví, jelikož je to velice zajímavý obor. Skvěle se mi pracuje s klientem Colorlak. Pro něj děláme jak strategii, tak kampaně (koukněte na výsledný spot). Šel s námi opravdu do hloubky. Konzultujeme jak celé nastavení strategie, tak business plány. Je to pro nás velký závazek, protože se jedná o firmu s dlouholetou tradicí.  

Kolik musí mít člověk, který chce pracovat ve tvém týmu, zkušeností?

Je třeba aby se někde alespoň dotkl marketingu a měl o něm základní rozhled. Rádi budeme určitě za někoho, kdo se tomu v minulosti věnoval na juniorské pozici. Takže má jakýsi přehled, ale je pořád co pilovat. Chce to zkušenost obecnou, specializaci určitě doučíme až tady, protože ten marketing děláme maličko specificky.

Jaká byla tvoje cesta k CZECH PROMOTIONU?

Pracuji tu asi 13 let. Byl jsem u začátků agentury. Dříve jsme dělali pouze tiskoviny a já tu byl na pozici polygrafa. Polygrafie je můj velký koníček a celoživotní láska. Majitelé, Honza s Milanem, mě tehdy oslovili, jestli s nimi nechci rozvíjet firmu. Po čase jsem zjistil, že mě baví dělat marketing. Takže ten dělám doteď.

Co ti práce v CZECH PROMOTIONU přinesla?

Naučil jsem se, jak se žije v agentuře. Zjistil jsem, že klientovi se dá pomoct nejenom tím, že se mu odvysílá kampaň, ale provedeme ho celým marketingovým procesem. Objevil jsem také pohled na pragmatický marketing a zjistil jeho výhody. A velmi si vážím toho, že se každý den učím něco nového.

Co pro tebe CZECH PROMOTION znamená?

CZECH PROMOTION je můj love brand. Jsem tu doma. Každý den se sem těším. Baví mě tu staří známí, ale i nové tváře.

Co tě na CZECH PROMOTIONU baví nejvíc?

  1. Lidi
  2. Prostředí
  3. Klienti, projekty
  4. Ostatní...

Co děláš, když zrovna nejsi v práci?

Nechávám si čas na rodinný život. Jinak rád jezdím na kole. Jsem taky často na chalupě, kde rád odpočívám a relaxuji.

 

Zaujal vás Tomášův příběh? Přijďte si k nám marketing také vyzkoušet! Více informací najdete tady.

Tereza Hatlapatková

stážistka

PŘEČTĚTE SI | Jaké je to být grafičkou?

A jak to u nás chodí s grafiky? Zvládneš práci i s minimálním počtem zkušeností? Přečti si, jak o své práci mluví naše grafička Adél.

20. 07. 2023 Z agentury