close

Blog

Z médií
Insider | Přemýšlejte jako zákazník

„Každá úspěšná značka se v rámci svého životního cyklu dostane do fáze, že se její růst zpomaluje, začíná stagnovat. Jedním z důvodů může být fakt, že...

16. 12. 2021 Z médií
Rozhovor | Insight Jana Coufala

„Naprosto klíčové je přesně vědět, s kým komunikujeme, a rozumět potřebám naší cílové skupiny.“ O marketingových strategiích agentury CZECH PROMOTION...

13. 09. 2021 Z médií
Czech Promotion se stal novým majoritním vlastníkem e-shopu bikero.cz

Většinovým vlastníkem nejznámějšího prodejce kol na českém trhu bikero.cz se stala agentura CZECH PROMOTION. Prodej e-shopu agentuře bylo pro Jana Cou...

17. 08. 2021 Z médií
Komentář | Kolik metrů zábavy je ve vaší prodejně?

Jsem jeden z toho mála chlapů, co moc rád nakupuje, a chtěl bych tedy sepsat takový pohled na obchody ze strany zákazníka. Nechci být rozhodně negativ...

09. 08. 2021 Z médií
Komentář | 80 let TV reklamy a hyperkorektnost dnešní doby

Desetisekundový spot, který by dnes většina odborníků považovala za bezvýznamný, způsobil před 80 lety doslova světovou revoluci. Abych byl tedy korek...

28. 06. 2021 Z médií
Interview ČT24 na téma televizní reklamy

Nakolik má reklama provokovat? Kdy je reklama efektivní? Jak se vyvíjela a jakým směrem se ubírá dnes? I na to odpovídá sociolog a kreativní a marketi...

27. 06. 2021 Z médií
Rozhovor | O esenci lídrovství a vůli nevzdávat se

Když začal kvůli hubnutí jezdit na kole, chyběl mu e‑shop pro obyčejné cyklisty, a tak si jeden založil. Po pěti letech existence je Bikero.cz lídrem...

25. 06. 2021 Z médií