zavřít

Ikonická varna Plzeňského Prazdroje láká zákazníky Makra do pivní sekce

Nepřehlédnutelná varna Plzeňského Prazdroje a světlo, která zalévá pivní soudky pod ní, nově láká k návštěvě pivní sekce plzeňského Makra. Instalace je navržena speciálně pro Plzeňský Prazdroj a je dílem agentury CZECH PROMOTION

„Celá realizace je koncipována tak, aby byla nekonvenční a jedinečná, zároveň ale zcela funkční. Výchozím bodem pro nás byla zavedená vizuální identita Plzeňského Prazdroje, kterou jsme rozvinuli a aplikovali v místě prodeje. Naším cílem bylo vytvořit přirozenou navigaci a upoutat pozornost zákazníka k pivní sekci a speciálně Plzeňskému Prazdroji. Tím zvyšujeme zájem zákazníků, vytváříme důvod zastavení a podporujeme prodej,“ vysvětluje autor konceptu Ondřej Bystroň z agentury CZECH PROMOTION.

Naším cílem bylo vytvořit přirozenou navigaci a upoutat pozornost zákazníka k pivní sekci.

„Měděné varní pánve jsou symbolem naší plzeňské varny Pilsner Urquell. Díky nové instalaci se tak podařilo dostat kousek pivovaru na prodejní plochu a přiblížit zákazníkům místo, kde se vaří pivo, které si kupují,“ říká Lada Kohoutková, manažerka aktivací Plzeňského Prazdroje.

Měděná varna piva na ploše plní i zcela praktickou funkci. Slouží zároveň jako obrovská lampa, protože právě světlo má schopnost vyzdvihnout vybraná místa prodejny a produkty.

 

Varnu doplňují veliké bannery nad pivní sekcí, které zachycují genezi piva od jeho vaření až po načepování do půllitru. Důraz kladl Ondřej Bystroň na využití barevnosti, na funkční kontrast malých detailů, prostorově výrazných prvků a velkých ploch.

Díky nové instalaci se podařilo dostat kousek pivovaru na prodejní plochu a přiblížit zákazníkům místo, kde se vaří pivo.

Projekt je v plzeňském Makru koncipován nastálo, důležitá proto byla pro realizátory také dlouhodobá stabilita a odolnost celé expozice.

  • Časosběr realizace ke zhlédnutí zde.

19. 08. 2021 Retail