zavřít

Letošní cyklo kampaně se točí hlavně kolem výbavy a doplňků

Prodejci kol i letos zaznamenávají extrémní poptávku po nových kolech, reklamu proto soustředí hlavně na výbavu a doplňky. Kampaň společnosti bikero.cz cílí na rodiny s dětmi a cyklisty, kteří budou trávit léto v Česku.

Obrovský zájem o nová kola, který vygradoval během koronavirové pandemie, se sešel s problémy dodavatelů, kteří nestíhají výrobcům ani dodávat komponenty. Prodejci kol proto své letošní kampaně zaměřují hlavně na cyklo výbavu.

„Díky velkým předobjednávkám máme zajištěny pravidelné dodávky kol, ale je o ně takový zájem, že ho není třeba dále navyšovat masivní reklamou. V nové kampani proto prezentujeme především to, že máme nejširší nabídku cyklistických doplňků a oblečení.  A navíc máme všechny produkty skladem,“ uvedl ředitel bikera.cz Martin Kudrna. „Oslovit chceme zvláště rodiny s dětmi a cyklisty, kteří budou dovolené a prázdniny trávit doma v Česku, proto jsme kampaň načasovali na červen,“ dodal.  

Loňská jarní kampaň, kterou pro bikero realizovala agentura CZECH PROMOTION, nám zvedla tržby na trojnásobek ve srovnání s předchozím rokem. 

Kreativu a produkci kampaně zajistila agentura CZECH PROMOTION. Televizní reklama poběží od 5. června do konce června na kanálech Nova Group. Postavená je na třech nových pětisekundových spotech, vedle nich bikero znovu nasadí spot na revoluční sedlo All-Wings, který u cyklistů zaznamenává stále větší úspěch. Nové spoty jsou z části hrané, použité vizuály mají větší kontrast než v minulosti a typický je pro ně výrazný branding. Červnová televizní reklama poběží na podkresu celoroční online kampaně.

„Loňská jarní kampaň, kterou pro bikero realizovala agentura CZECH PROMOTION, nám zvedla tržby na trojnásobek ve srovnání s předchozím rokem. Bikero se díky ní stalo nejznámějším prodejcem kol na českém trhu, což nám potvrdily i přesné testy znalosti značky provedené před kampaní a po kampani. Podpořená znalost značky vzrostla dokonce na 67 %,“ připomněl Martin Kudrna. „Pozici nejznámějšího prodejce kol si chceme udržet samozřejmě i nadále a přispět by k tomu měla právě i nová kampaň,“ shrnul.

04. 06. 2021 Tisková zpráva