.png)
Od první schůzky k plnému sálu: Jak se tvořil The Best of CP Summit?
Třetí měsíc v Czech Promotion a přichází můj první velký úkol – komunikační strategie konference The Best of Czech Promotion Summit. A i když samotná realizace nebyla jen procházka růžovou zahradou, velkých výzev se v naší agentuře nebojíme. To by jistě potvrdila i Denisa, event manažerka, která u nás poprvé kormidlovala organizaci celé konference, a to včetně posádky o 31 interních lidech. A to není malý úkol, že?
Hlavními hvězdami celého summitu byli Jan Coufal, Milan Drozen, Martin Kučera, Kristýna Ruslerová, Petr Vlasák a Petr Machovec. Ti šli s kůží na trh a připravili si prezentace na téma Čtyři kroky k úspěšné kampani. Aby ale naše hvězdy mohly opravdu zazářit, potřebovaly kolem sebe nabušený tým. Ten sestával z produkčních, animátorů, retail designerů, grafiků, PR a dalších profesí, které našim řečníkům dělaly support nejen před konferencí, ale i během ní.
A jak vypadala samotná příprava? Máme za sebou celkem 199 schůzek a více než 106 úkolů k vyřešení, v rámci kterých se ladil vizuál i obsah prezentací, systém pozvánek, podoba stánku, komunikace celé akce a další nutné úkoly. Na tak velký projekt, jako je The Best of Czech Promotion Summit, jsme alokovali cca 871 hodin, což pro představu znamená asi 109 pracovních dnů. O tom, že umíme vyhrnout rukávy a pustit se do akce, tak rozhodně není pochyb.
Po příchodu do prázdného sálu, kde kolegové řešili poslední detaily, jsem byla nadšená, ať už ze světel v našich barvách nebo z vyladěných prezentací. I když nás ještě pár chvil před vpuštěním lidí do sálu polévalo horko, o to větší byla úleva, když sál praskal ve švech a všichni se bavili. To potvrzuje i zpětná vazba, která ukázala, že 88 % účastníkům workshopu jsme zcela naplnili očekávání a 12 % jsme ho naplnili částečně. To rozhodně není výsledek k zahození, co myslíte?
Konferencí to ale neskončilo a my byli na značkách po celý Retail Summit. Na našem stánku jste si mohli nabídnout skvělou kávu nebo sklenku prosecca a pobavit se s našimi odborníky. A že za to umíme vzít se ukázalo nejen na stánku, ale i na závěrečné after party. Přiznejte se, kdo tančil s námi?
Těšíme se, jaké výzvy nás čekají příští rok, ale už teď vím, že to bude velké – my totiž máme růst v krvi. Tak na viděnou!
.png)
Mohlo by vás zajímat
Jak vytvořit úspěšnou kampaň, která má koule?