zavřít

Special edition | Jak mít návštěvnost webu zadarmo?

Řešíte, jak zvýšit návštěvnost webu? Vyplatí se investovat do PPC nebo do SEO? Konkrétní tipy pro zvýšení návštěvnosti vaší stránky se dozvíte ve speciálním díle Czech Promotion podcastu.

 

Novou epizodu si můžete poslechnout na YouTubeSpotifyGoogle a Apple podcasts.

Nestíháš si pustit náš podcast?

Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe. ⬇️

Jaký je rozdíl mezi SEO a PPC?

  • SEO – organické vyhledání na základě klíčových slov – dlouhodobá práce
  • PPC – sponzorované vyhledávání – vidíme výsledky ihned

🤝 Ideální je tyto služby kombinovat – začít kvalitním SEO a poté nasadit PPC kampaně.

Co podchytit na webu z hlediska SEO?

  • Analýza klíčových slov
  • Optimalizace popisků na webu a správně nastavené URL adresy
  • Technicky dobře sestavený web – html kód, Java script, CSC
  • Budování organického obsahu (např. blogové články)

☝️ Vyhni se chybějícím meta datům nebo nadměrnému množství grafických prvků, které zpomalují web.

Mohlo by vás zajímat

Seznamte se během 2 minut se základními pojmy týkající se SEO

Výpisky | SE o PPC a SEO

Klikni a stáhni si zápisky jako PDF zdarma.

04. 01. 2023 Podcast