zavřít

Mistrovský párek v galerii: Steinex spouští televizní kampaň

Dynamicky se rozvíjející výrobce uzenin a masných výrobků společnost Steinex startuje během září svou novou kampaň „Mistrovské párky a klobásy“. Do televizního vysílání nasazuje sponzorský vzkaz. Kampaň má zvýšit zákaznickou znalost a povědomí o značce STEINEX – značce párků a klobás mistrovské kvality. Právě párek značky STEINEX je i ústředním prvkem spotu, který se natáčel v prostorách pražské SmetanaQ Gallery.

„Představení našeho produktu jako uměleckého artefaktu můžete vnímat s nadsázkou i lehce provokativně. Je to ale právě mistrovství našich řezníků a dalších zaměstnanců, díky kterým zkrátka nelze našim oblíbeným a prémiovým uzeninám odolat. Kampaní chceme dát najevo, že jsme inovativní a nebojíme se experimentovat,“ vysvětluje MVDr. Jiří Plachý, výkonný ředitel společnosti s tím, že dlouhodobou strategií Steinex je specializace zejména na kategorii párků a klobás, které jsou zastoupeny ve velké části tradičních řetězců i online prodejní sítě.

Desetivteřinový spot poběží na kanálech televizí NOVA a FTV Prima během září. S kampaní se budou moci potkat zákazníci také prostřednictví in-store rádia řetězce Makro. Za jejím kreativním konceptem a mediální strategií stojí agentura CZECH PROMOTION.

 

Tisková zpráva v médiích:

06. 09. 2023 Tisková zpráva