zavřít

Udělej tečku za starou prací, vyzývá Prace.cz

Tisková zpráva v médiích:

Plyšová tečka se stává miláčkem všech hledačů zaměstnání, a to díky novému komunikačnímu konceptu. Ten společnost Alma Career mění po sedmi letech a věří, že posílí svou pozici lídra trhu a inspiruje své klienty k odvážným krokům v jejich kariéře. Kampaň byla připravena ve spolupráci s agenturou Czech Promotion, která se starala o kreativu i její výrobu. 

Výsledkem spolupráce je kampaň Udělej tečku za starou prací

„Rozhodli jsme se pro tento krok, protože jsme si uvědomili, že naše komunikace potřebuje osvěžit, aby lépe odpovídala současným potřebám a očekáváním trhu, uvádí Markéta Dvořanová, produktová marketingová manažerka v Alma Career.  

„Prace.cz našla svoji tečku. Vytvořili jsme ji jako plyšového parťáka všech, kdo hledá lepší práci. Fluffy tečka je nejen profesionál se znalostmi pracovního trhu, ale dokáže vás i uklidnit, namotivovat, podat kapesník k útěše a když se vše povede, tak s vámi otevře i šampaňské.“ přidává Petr Vlasák, Creative Director v Czech Promotion.  

„Nová kampaň přináší svěží, moderní a odvážný přístup, který nám umožní efektivně oslovit jak jednotlivce, tak firmy, a zároveň přinést dlouhodobou hodnotu naší značce. říká Dvořanová a dodává, že koncept společnost vnímá jako investici do dlouhodobé strategie, která přispívá i k rozvoji pracovního prostředí jako celku.  

„Prvek tečky byl velmi důležitý a chtěli jsme, aby byl co nejvíce autentický. I proto jsme vytvořili reálnou rekvizitu, kterou jsme rozpohybovali pomocí loutkoherců. Produkční výzvou byla nejen konstrukce rekvizity, ale třeba i 30m pojezd, díky kterému mohla loutka skákat po autech. Důraz jsme kladli i na casting herců, kteří museli být pečlivě vybráni, aby byli pro cílovou skupinu uvěřitelní a kampaň dobře fungovala.“ přidává pohled ze zákulisí produkční z Czech Promotion Michaela Horáková. 

„Chceme také, aby prace.cz zůstala první volbou u modrých límečků a jejich zaměstnavatelů, jako je tomu už víc jak dvacet let, doplňuje ještě Dvořanová a dodává: „Co se týče konkrétních metrik, zaměřujeme se na výsledky, jako je nárůst návštěvnosti webu, vyšší počet odpovědí na inzeráty či větší zapojení firemních klientů.“ 

Výsledná kampaň, která vznikla v koprodukci s AD Kolektiv Prague pod taktovkou režiséra Prokopa Motla, poběží od ledna do března tohoto roku na televizních kanálech Prima, Prima Max, Prima Cool, Nova, Nova Cinema a v rádiích, zastoupených Radio United Services a Radiohouse.  

16. 01. 2025 Tisková zpráva