zavřít

Výpisky | Podcast 53 | Kdo je váš strategický zákazník a jak ho získat

Připraveni? Tahle epizoda je hutná, ale přináší opravdové know-how, které můžete ihned využít v praxi. Kde hledat strategického zákazníka, jak ho oslovit a co si ohlídat? O tom si povídají jedni z předních stratégů Czech Promotion, Michal Novák a Tomáš Chmelíček. 

Prozradí vám nejen tipy z praxe, ale i jasný postup, jak si s tímto mnohdy palčivým tématem konečně poradit.

Nestíháš si pustit náš podcast? 

Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe. 

Poznejte, kdo je váš zákazník

  • Ten, kdo u vás nechá peníze a vrací se, určuje směr vaší značky
  • Když mluvíte ke špatně zvoleným lidem, kampaně nefungují

☝️Vizualizujte si svého zákazníka. Dejte mu jméno, tvář, příběh, ať má vaše komunikace konkrétního adresáta.

Začněte u dat a reality

  • Podívejte se, kdo nakupuje nejčastěji a s kým se nejlépe komunikuje
  • Ptejte se lidí z provozu. Prodavači či makléři vědí o vašem byznysu víc než tabulky
  • Značky rostou, když vědí, kdy a proč je zákazník potřebuje

Definujte přes potřeby, ne věk

  • Stejný člověk může kupovat luxus i IKEA. Nedefinuje to věk, ale situace
  • Strategický zákazník není navždy, ale ukazuje vám směr
  • Hledejte motivace a důvody nákupu

🙏 Pozorujte, ptejte se a revidujte. Potřeby se mění.

Podcast 53 | Kdo je váš strategický zákazník a jak ho získat

Kdyby sis přece jenom chtěl/a podcast poslechnout, nebo se k němu vrátit. Klikni tady.

06. 10. 2025 Podcast